iGET HOME DS1 Black
51,67 €
50,67 €
41,53 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET HOME DS1 Black
Pametni video zvonec s kamero FullHD in dvosmernim zvokom.
Trajnost in vzdržljivost
Odpornost na prah in vodo po standardu IP65. 5200 mAh akumulatorska baterija zdrži do 3 mesece.
Zaznavanje gibanja
Senzor PIR za zaznavanje gibanja. Vidni kot 170°.
Nočno delovanje
Nočna IR-osvetlitev do 8 m.
Spletno sledenje
Glejte v aplikaciji iGET HOME v češčini na svojem telefonu ali tabličnem računalniku.
Shranjevanje zapisov
Svoje posnetke in fotografije shranite na kartico microSD (do 128 GB) ali v oblak.
Ločljivost FullHD
Ločljivost FullHD 1080p (1920 x 1080) in 25 sličic na sekundo za visokokakovostne videoposnetke.
Povezovanje
- WiFi 802.11 b/g/n
- Mikrofon in zvočnik
- Digitalni WDR
Podpora
Podpora za pomočnika na domu. Združljiv z Amazon Alexa in Google Home/Assistant.
Tehnične specifikacije
- Odpornost na prah in vodo IP65
- Nočni vid do 8 m
- Povezljivost prek WiFi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
- Največja velikost kartice microSD: največ 128 GB
- Napajanje zvonca - baterija: z notranjimi litij-ionskimi baterijami za ponovno polnjenje 5200 mAh
- Dimenzije zvona: 133 x 59 x 39 mm
Vsebina paketa
- Zvonec iGET HOME DS1
- Držalo za pritrditev zvonca na steno
- Polnilni kabel USB-mikroUSB
- Kratek priročnik za uporabo EN, CZ, SK, PL, HU
- Križni izvijač
- Spojka za priključitev na zunanje napajanje
- Vložki in vijaki za montažo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.