iGET HOME DS1 Black

- 2%

simbolična fotografija

iGET HOME DS1 Black
iGET HOME DS1 Black
iGET HOME DS1 Black
iGET HOME DS1 Black
iGET HOME DS1 Black
iGET HOME DS1 Black
iGET HOME DS1 Black
iGET HOME DS1 Black
iGET HOME DS1 Black
številka artikla
3436437
OEM
DS1 Black
Proizvajalec
iGET
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 7.5.2024 že pri vas

51,67 €

50,67 €

41,53 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 44,10 €
Na zalogi 1 kos, 7.5.2024 že pri vas

50,67 €

51,67 €

41,53 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET HOME DS1 Black

Pametni video zvonec s kamero FullHD in dvosmernim zvokom.

Trajnost in vzdržljivost

Odpornost na prah in vodo po standardu IP65. 5200 mAh akumulatorska baterija zdrži do 3 mesece.

Zaznavanje gibanja

Senzor PIR za zaznavanje gibanja. Vidni kot 170°.

Nočno delovanje

Nočna IR-osvetlitev do 8 m.

Spletno sledenje

Glejte v aplikaciji iGET HOME v češčini na svojem telefonu ali tabličnem računalniku.

Shranjevanje zapisov

Svoje posnetke in fotografije shranite na kartico microSD (do 128 GB) ali v oblak.

Ločljivost FullHD

Ločljivost FullHD 1080p (1920 x 1080) in 25 sličic na sekundo za visokokakovostne videoposnetke.

Povezovanje

  • WiFi 802.11 b/g/n
  • Mikrofon in zvočnik
  • Digitalni WDR

Podpora

Podpora za pomočnika na domu. Združljiv z Amazon Alexa in Google Home/Assistant.

Tehnične specifikacije

  • Odpornost na prah in vodo IP65
  • Nočni vid do 8 m
  • Povezljivost prek WiFi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
  • Največja velikost kartice microSD: največ 128 GB
  • Napajanje zvonca - baterija: z notranjimi litij-ionskimi baterijami za ponovno polnjenje 5200 mAh
  • Dimenzije zvona: 133 x 59 x 39 mm

Vsebina paketa

  • Zvonec iGET HOME DS1
  • Držalo za pritrditev zvonca na steno
  • Polnilni kabel USB-mikroUSB
  • Kratek priročnik za uporabo EN, CZ, SK, PL, HU
  • Križni izvijač
  • Spojka za priključitev na zunanje napajanje
  • Vložki in vijaki za montažo

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.