iGET HOME Power 2 USB
17,90 €
17,46 €
14,31 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET HOME Power 2 USB
Pametna vtičnica za daljinski upravljalnik
iGET HOME Power 2 USB je vtičnica WiFi, združljiva z Google Assistantom in Amazon Alexo.
Ima 2-kratni priključek USB in merjenje moči.
Največja obremenitev je 3680 W in jo je mogoče nadzorovati z vsega sveta.
Načrtovanje in časovniki
Nastavite urnik vklopa in izklopa vtičnice.
Vtičnico in vrata USB lahko upravljate ločeno.
Vrata USB za polnjenje
Na vsaki strani je priključek USB, skupaj 2.
Vsaka vrata so 5 V, 2,4 A, skupna moč je 12 W.
Varnost in enostavnost namestitve
Vtičnica je opremljena z otroško ključavnico in jo je enostavno namestiti.
Z njim lahko vklopite luči, ogrevanje, ventilatorje in številne druge naprave.
Pregled porabe in elegantna zasnova
V aplikaciji si lahko ogledate trenutno porabo in statistične podatke.
Zasnova predala je preprosta in elegantna.
Ključne funkcije in tehnične specifikacije
- Univerzalna vtičnica WiFi 230V za daljinski upravljalnik
- Vtič in vtičnica: tip E, francoska
- 2x vrata USB za polnjenje drugih naprav
- Vrata USB in vtičnica se upravljata ločeno
- Otroška ključavnica, indikator vklopa/izklopa LED
- Funkcionalnost: popolnoma funkcionalen brez dodatne naprave Bridge/Gateway
- Podpora za glasovno upravljanje: da, z uporabo Amazon Alexa in Google Assistant
- Merjenje porabe in ustvarjanje statističnih podatkov v aplikaciji: da
- Napajalna napetost: 220 V ~ 250 V, 50 ~ 60 Hz, max. 16A
- Največja preklopna moč za priključene naprave: 3680 W
- Dimenzije paketa: 130 x 110 x 100 mm
- Dimenzije naprave: 93 x 77 x 72 mm
- Teža paketa: 200 g
- Teža naprave: 155 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.