iGET HOME Power 2 USB

- 2%

simbolična fotografija

iGET HOME Power 2 USB
iGET HOME Power 2 USB
iGET HOME Power 2 USB
iGET HOME Power 2 USB
številka artikla
3436442
OEM
Power 2 USB
Proizvajalec
iGET
0 ocen
Na zalogi 5 kos, 13.5.2024 že pri vas

17,90 €

17,46 €

14,31 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 17,23 €
Na zalogi 5 kos, 13.5.2024 že pri vas

17,46 €

17,90 €

14,31 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET HOME Power 2 USB

Pametna vtičnica za daljinski upravljalnik

iGET HOME Power 2 USB je vtičnica WiFi, združljiva z Google Assistantom in Amazon Alexo.

Ima 2-kratni priključek USB in merjenje moči.

Največja obremenitev je 3680 W in jo je mogoče nadzorovati z vsega sveta.

Načrtovanje in časovniki

Nastavite urnik vklopa in izklopa vtičnice.

Vtičnico in vrata USB lahko upravljate ločeno.

Vrata USB za polnjenje

Na vsaki strani je priključek USB, skupaj 2.

Vsaka vrata so 5 V, 2,4 A, skupna moč je 12 W.

Varnost in enostavnost namestitve

Vtičnica je opremljena z otroško ključavnico in jo je enostavno namestiti.

Z njim lahko vklopite luči, ogrevanje, ventilatorje in številne druge naprave.

Pregled porabe in elegantna zasnova

V aplikaciji si lahko ogledate trenutno porabo in statistične podatke.

Zasnova predala je preprosta in elegantna.

Ključne funkcije in tehnične specifikacije

  • Univerzalna vtičnica WiFi 230V za daljinski upravljalnik
  • Vtič in vtičnica: tip E, francoska
  • 2x vrata USB za polnjenje drugih naprav
  • Vrata USB in vtičnica se upravljata ločeno
  • Otroška ključavnica, indikator vklopa/izklopa LED
  • Funkcionalnost: popolnoma funkcionalen brez dodatne naprave Bridge/Gateway
  • Podpora za glasovno upravljanje: da, z uporabo Amazon Alexa in Google Assistant
  • Merjenje porabe in ustvarjanje statističnih podatkov v aplikaciji: da
  • Napajalna napetost: 220 V ~ 250 V, 50 ~ 60 Hz, max. 16A
  • Največja preklopna moč za priključene naprave: 3680 W
  • Dimenzije paketa: 130 x 110 x 100 mm
  • Dimenzije naprave: 93 x 77 x 72 mm
  • Teža paketa: 200 g
  • Teža naprave: 155 g

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.