Kingston SSD zunanji 2TB (1920 GB) IronKey Vault Privacy 80, XTS-AES, 256-bitno šifriranje
586,25 €
454,62 €
372,64 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kingston IronKey Vault Privacy 80 - Zunanji SSD
Varnost na prvem mestu
Kingston IronKey Vault Privacy 80 je strojno šifriran zunanji SSD. Odlikuje ga inovativna zaščita podatkov.
Zaslon na dotik za enostavno upravljanje
Pogon je opremljen z zaslonom na dotik za preprosto in intuitivno upravljanje.
Šifriranje za največjo zaščito
IronKey Vault Privacy 80 varuje vaše podatke z 256-bitnim šifriranjem XTS-AES.
Certificiran varnostni mikroprocesor
Pogon uporablja mikroprocesor s certifikatom Common Criteria EAL5 za varnost.
Za vse vrste podatkov
To je idealna rešitev za shranjevanje podatkov podjetja, dokumentov strank ali večpredstavnostnih datotek.
Enostavna povezava
Pogonu sta priložena dva kabla za priključitev na USB 3.2 Gen 1.
Varnostne možnosti
Skrbnik lahko nastavi varnostne možnosti, na primer nastavi zahteve za geslo.
Primer pozabljenega gesla
Če je uporabniško geslo pozabljeno, je na voljo skrbniško geslo.
Certificiranje in šifriranje
Disk ima certifikat FIPS 197 in uporablja 256-bitno šifriranje XTS-AES.
Intuitivni zaslon na dotik
Trezor IronKey Vault Privacy 80 ima edinstven intuitiven zaslon na dotik.
Načini samo za branje
Disk ponuja dva načina samo za branje za zaščito pred zlonamerno programsko opremo.
EAN izdelka: 740617328424
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.