Konferenčni sistem Logitech TAP IP, 10,1", grafitna barva
748,78 €
613,75 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Konferenčni sistem Logitech TAP IP
10,1-palčna plošča IPS LCD z osvetlitvijo LED
10,1-palčni zaslon z ločljivostjo 1280 x 800 pik.
Tehnične specifikacije
Upravljanje na dotik: kapacitivno, 10-točkovno večdotično
Svetlost: 400 nitov
Kontrast: 1000:1
Proti odtisom: oleofobni premaz
Vidni kot: 85 stopinj (N/D/L/P)
Kotni položaj: 14 stopinj
Dimenzije (V x Š x G): 56,1 x 246,2 x 171,3
Teža: 1 kg
Splošne specifikacije
- Vgrajen ultrazvočni zvočnik
- Vgrajen senzor gibanja PIR
- Vgrajen merilnik pospeška
- Vgrajen senzor svetlobe okolice
- 100 mm x 100 mm VESA FDMI
- Notranji sistem za pritrditev kablov in razbremenitev napetosti
Združljivost in certificiranje
Logitech TAP IP je certificiran kot krmilnik rešitve za konferenčne sobe.
- Microsoft Teams Rooms v sistemu Android v napravi Logitech Rally Bar, Rally Bar Mini ali Roommate
- Sobe s povečavo (poljubne)
- RingCentral Rooms™
Napajanje in kabli
Napajanje prek omrežja Ethernet (PoE), IEEE 802.3af, tip 1, razred 3, naprave**Potrebuje omrežje z omogočenim PoE ali injektor PoE in ethernetni kabel (ni vključen)
Vrata in vmesniki
- Ethernet: 10/100 Mb/s
- WiFi: 802.11a/b/g/n/ac
- Bluetooth 5.0
Delovni pogoji
- Delovna temperatura: od 0 do 40 °C
- Temperatura shranjevanja: -40 do 70 °C
- Vlaga: 10 do 95 %
Varnost
- Šifriranje celotnega diska: AES-128
- Šifriranje podatkov: simetrični ključi, PKI
- Identiteta naprave: zaščitena z avtentikacijo naprave
- Zaščita ključev: Arm TrustZone, RPMP
- Varnost naprave: Kensingtonova ključavnica
Dodatna oprema
- Podaljšek za stojalo
- Namizno stojalo
- Stenski nosilec
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.