Toucan Connect pretočna spletna kamera 1080p @60fps
73,07 €
71,26 €
58,41 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Toucan Connect pretočna spletna kamera 1080p @60fps
Vrhunska spletna kamera po dostopni ceni.
Ločljivost Full HD 1080p pri 60 sličicah na sekundo.
Večsmerni mikrofon za snemanje in videokonference.
89-stopinjsko vidno polje za zajem vsega, kar potrebujete.
Videoposnetek Full HD
Snemanje videoposnetkov 1080p pri 60 sličicah na sekundo.
Odlično delovanje pri šibki svetlobi.
Gladek videoposnetek z več osebami v 89-stopinjskem vidnem polju.
Odlična kakovost zvoka
Vsesmerni mikrofon zagotavlja najboljšo kakovost zvoka.
Odlično za profesionalne videokonference.
Brezhibno pretakanje videoposnetkov, igranje iger, snemanje, konference in virtualne spletne lekcije z več osebami.
Povezava Plug-and-Play
S priloženim kablom USB-C preprosto povežite fotoaparat s katerim koli priključkom USB.
Gonilniki ali programska oprema niso potrebni.
Enostavno se povežite z računalnikom, prenosnikom ali tabličnim računalnikom.
Konferenčna kamera visoke ločljivosti
Kamera z zaznavanjem 1080p, ki prenaša posnetke s hitrostjo 60 sličic na sekundo.
Sodobna zasnova in 89-stopinjsko vidno polje, ki je dovolj široko za pregled več oseb.
Odlično za videokonference, oddajanje, pretakanje ali igranje iger.
Prilagodljiva montaža
Postavite ga lahko, kamor koli želite, na monitor, televizor, prenosni računalnik ali na mizo.
Prilagodljive možnosti montaže za večino površin.
Pritrditev pritrdite z vijačnim podstavkom.
Namerno varovanje zasebnosti
Kamera HD je zasnovana z mislijo na zasebnost.
Kamero je mogoče preprosto nagniti, da se prepreči napačno snemanje.
Tehnične specifikacije
- Lastnosti: polnjenje USB
- Vidno polje (kot) (°): 82
- Vmesnik USB: USB tipa A
- Žična/ brezžična povezava: Žična povezava
- Frammerate: 60
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.