Spletna kamera Natec LORI PLUS FULL HD 1080P
22,12 €
21,15 €
17,34 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Spletna kamera Natec LORI PLUS FULL HD 1080P
Kakovost Full HD za vse vaše potrebe
Natec LORI Plus je spletna kamera, ki omogoča visokokakovostno pretakanje videoposnetkov. Idealna je za poslovne videokonference, spletne sestanke in tečaje učenja na daljavo.
Jasen in širok pogled
Senzor FULL HD z ločljivostjo 1920 x 1080 s 30 sličicami na sekundo zagotavlja gladkost in ostrino vsakega videoposnetka. Vidno polje kamere je do 65 stopinj, kar omogoča, da je v kadru več oseb hkrati.
Samodejno ostrenje
Natec LORI Plus je opremljen s funkcijo AUTOFOKUS. Ta funkcija zagotavlja, da bo slika vedno ostra, tudi če se oddaljite ali približate objektivu.
Univerzalna montažna sponka
Zaradi lahke zložljive zasnove lahko spletno kamero preprosto vzamete s seboj kamor koli. Z univerzalno sponko lahko spletno kamero namestite na katerikoli prenosni računalnik ali računalniški zaslon ali celo na ravno površino.
Vključi in igraj
Tehnologija Natec LORI Plus Plug & Play odpravlja potrebo po nameščanju gonilnikov in dolgotrajnih nastavitvah. Spletno kamero priključite na vrata USB-A v računalniku in v nekaj sekundah boste pripravljeni na pretakanje.
Vgrajen mikrofon
Natec LORI Plus ima vgrajen mikrofon, ki snema kristalno čist zvok brez nadležnega hrupa iz ozadja, tudi z razdalje do 5 metrov.
Kompaktna in preprosta zasnova
Spletna kamera Natec LORI je diskretna in sodobno oblikovana spletna kamera, ki se bo odlično vključila v vsak dom. Ohišje je izdelano iz visokokakovostnih materialov, leča iz kaljenega stekla pa je odporna na praske.
Specifikacije:
- Največja ločljivost videoposnetka: 1920 x 1080 px
- Barva: črna
- Mikrofon: da
- Vodoravni kot gledanja: 65 stopinj
- Dolžina kabla: 150 cm
- FPS: 30 sličic na sekundo
- Priključki: USB tipa A
- Podprti operacijski sistemi: Linux/MAC/Windows 10/Windows 7/Windows 8/Windows XP
- Dimenzije: 80x33x80 mm
- Teža: 95 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.