LENOVO PC ThinkSmart Core Full Room Kit Zoom - i5-1145G7E, 10,1" WXGA Touch, 8 GB, 256SSD, HDMI, USB, Wifi, Win10 IoT
3 656,54 €
2 994,47 €
2 454,48 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LENOVO PC ThinkSmart Core Komplet za celotno sobo Povečati
Koda izdelka: 196119604977
Procesor
Vrsta: Intel Core i5-1145G7E
Specifikacija: 4C/8T, 1,5/4,1 GHz, 8 MB
Grafična kartica
Vgrajena grafika Intel Iris Xe
Pomnilnik in shranjevanje
Pomnilnik: 8 GB DDR4-3200
Pomnilnik: SSD disk 256 GB M.2 2280 PCIe 3.0x4 NVMe
Zaslon in upravljalni elementi
Zaslon: 10,1-palčni na krmilniku ThinkSmart Touch Controller
Zaslon na dotik: 10-točkovno upravljanje z več dotiki
Daljinski upravljalnik: ThinkSmart Touch Controller
Kamera in zvok
Kamera: ThinkSmart Cam
Mikrofon: 2x na kameri 4x na plošči ThinkSmart Bar 2x sateliti
Zvočniki: 4 zvočniki na plošči ThinkSmart Bar
Povezljivost in montaža
Ethernet: integriran 100/1000M
WLAN Bluetooth: Intel AX201 11ax, 2x2 BT5.0, vPro
Pritrditev VESA: vgrajen nosilec VESA
Oblikovanje in napajanje
Barva: črno telo z rdečo spodnjo stranjo
Moč: 90W 89% adapter
Sistem in garancija
Nadzor sistema: Intel vPro
Operacijski sistem: Windows 10 IoT Enterprise SAC 64, ENG
Osnovna garancija: 3 leta na kraju samem
Vključena nadgradnja: prvo leto vzdrževanja, 3 leta podpore Premier Nadgradnja s 3 let na delovnem mestu
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.