Lenovo miška CONS silent Bluetooth 600 (siva)

- 24%

simbolična fotografija

Lenovo miška CONS silent Bluetooth 600 (siva)
številka artikla
AG765997
OEM
GY50X88832
Proizvajalec
Lenovo
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 21.5.2024 že pri vas

28,45 €

21,62 €

17,72 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 21,13 €
Na zalogi > 20 kos, 21.5.2024 že pri vas

21,62 €

28,45 €

17,72 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Lenovo CONS Mouse silent Bluetooth 600 Tiha miška Bluetooth 600 je oblikovana tako, da se udobno prilega vaši dlani, njena minimalistična zasnova pa omogoča enostavno prenašanje. Z modrim optičnim senzorjem, ki omogoča delo na večini površin, revolucionarnimi tihimi gumbi, ki ne odvračajo pozornosti, in upravljanjem DPI, ki ga lahko prilagodite sproti, naredite več. Povežite jo z največ dvema napravama hkrati in hitro preklapljajte med njima s pritiskom na gumb zahvaljujoč tehnologiji Bluetooth 5.0 in Microsoftovi tehnologiji Swift Pair. Barva: siva Trajanje baterije: do 12 mesecev (odvisno od uporabe) Bluetooth 5.0 Teža: 61 g Gumbi miške: 3 (levi, desni, pomikanje) Življenjska doba gumbov: 1,5 min: Desni/levi gumb - do 3 milijone klikov; gumb za pomikanje - do 100 tisoč klikov Nastavljive ravni: 3 stopnje (2400, 1600, 800) DPI Senzor miške: Senzor: modri optični senzor Zahteve za napajanje: 1 baterija AA Pomikanje: kolesce za pomikanje (navzgor/navzdol) Blagovna znamka: Lenovo Zahteve za operacijski sistem: Windows 10 Teža paketa: 129 g Dimenzije: (107 x 58 x 29) mm Posebne/dodatne funkcije: minimalistična zasnova; hiter par; preklapljanje med dvema napravama Čas polnjenja: 1 baterija AA Vsebina paketa: Lenovo CONS Bluetooth 600 Silent Mouse ; 1 x baterija AA; garancijski list, navodilo za nastavitev Slika je zgolj informativne narave in ne predstavlja nujno napovedane različice izdelka.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.