Logitechova brezžična miška M330 Silent Plus, modra
38,97 €
32,37 €
26,53 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Logitechova brezžična miška M330 Silent Plus, modra
EAN: 5099206066687
Uživajte v zvoku tišine
Miška Logitech M330 Silent Plus omogoča tiho upravljanje brez odvračanja pozornosti.
Več kot 90-odstotno zmanjšanje zvoka klikanja.
Tiho drsenje in pomikanje zaradi visokokakovostne drsne površine in gumiranega kolesca.
Narejeno za desno roko
Profilirani ročaji iz mehke gume za popolno udobje.
Življenjska doba baterije 24 mesecev
Energetsko učinkovita zasnova za daljše intervale med menjavami baterij.
Samodejni prehod v način mirovanja, ko ni aktiven.
Nepretenciozno. Zanesljiv. Močan.
Brezžična povezava z dometom do 10 m.
Logitechovo napredno optično zaznavanje za izjemno natančne gibe na skoraj vsaki površini.
Združljiv je z operacijskimi sistemi Windows, Mac, Chrome OS™ ali Linux.
Potrdilo o tihi oznaki
Prva miška na svetu s certifikatom Quiet Mark za zmanjšanje hrupa.
Dimenzije in teža
Miška (višina x širina x globina): 105,4 mm x 67,9 mm x 38,4 mm
Teža: 91,0 g
Nano sprejemnik (višina x širina x globina): 14,4 mm x 18,7 mm x 6,1 mm
Teža: 1,8 g
Sistemske zahteve
- Windows 10 ali novejši, Windows 8, Windows RT, Windows 7
- Mac OS X 10.5 ali novejši
- Chrome OS™
- Jedro Linuxa 2.6 2
- Priključek USB
Tehnični parametri
- Vrsta povezave: 2,4 GHz brezžična povezava
- Brezžični doseg: 10 metrov
- Povezava/ napajanje: Da, stikalo za vklop/izklop
- Podrobnosti o bateriji: 1 x AA
- Življenjska doba baterije (brez možnosti ponovnega polnjenja): 24 mesecev
- DPI (najmanjši/največji): 1 000 ±
- Tehnologija senzorjev: da, 2D, mehanski
- Ločljivost senzorja: 1.000 dpi
- Valjčno kolo: Da:
- Število gumbov: 3
- Standardni in posebni gumbi: klik na srednji gumb
Vsebina paketa
- Miška
- Nanoprijemnik
- 1 baterija AA (nameščena)
- Uporabniška dokumentacija
Garancijske informacije
Dveletna omejena garancija za strojno opremo
Številka dela
Številka izdelka: 910-004910
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.