Mamibot Exvac880 Wisor - robotski sesalnik
612,03 €
501,66 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Mamibot EXVAC880 Wisor
EAN: 6970626164605
Sesalnik z lasersko navigacijo četrte generacije.
Zmogljiv procesor Cortex™ A7.
Sesalna moč do 2 880 Pa.
Z enim polnjenjem očisti od 150 do 200 m2.
Združljiv z Amazon Alexa, Google Home in Tmall Genie.
Upravljanje prek aplikacije po meri.
Nastavitev območja čiščenja in območij z omejitvami.
Nadaljevanje čiščenja po prekinitvi.
LDS4.0 navigacija SLAM
Štirijedrni procesor ARM Cortex™ A7.
Algoritmi SLAM (Simultaneous Localization and Mapping).
Laserski senzor LDS4.0.
Izbira območja za čiščenje.
Razdaljo meri s hitrostjo 4.000-krat na sekundo.
Skenira s hitrostjo 5,2 × na sekundo v območju 360°.
13 % do 30 % večja učinkovitost v primerjavi z žiroskopom ali vizualno navigacijo.
Načini čiščenja
Čisti, kjer želite.
Napredno pomivanje
Večji rezervoar (370 ml) za daljše čiščenje.
Elektronsko krmiljeno doziranje vode.
3 stopnje odmerjanja.
Večja površina za čiščenje zaradi 30 cm široke tkanine.
Ključne lastnosti
- Zmogljiv 4-jedrni procesor Cortex™ A7
- LDS4.0 navigacija SLAM
- Sesalna moč do 2880 Pa
- Rezervoar za vodo 370 ml
- Litijeva baterija 2600 mAh
- Pokriva 150-200 m2 na polnjenje
- Samodejno polnjenje
- Kartiranje očiščenega območja
- Brisanje - elektronsko krmiljeno doziranje vode
- Čas delovanja do 110 min
- Raven hrupa 55 do 70 dB (odvisno od nastavitve moči)
- Za vse vrste tal
- 600 ml posoda za prah
- 3-stopenjsko filtriranje s HEPA 13
- Upravljanje prek Alexa, Google Home, Tmall Genie
- 9,8-centimetrsko ohišje omogoča dostop do težko dostopnih prostorov
- premaguje ovire, visoke do 15-20 mm
- Podpora Wi-Fi, vključno s posodobitvijo brezžične programske opreme
Tehnične specifikacije
- Čas delovanja: 55-110 min
- Sesalna moč: 2880 Pa
- Prostornina posode za odpadke: 600 ml
- Prostornina posode za vodo: 370 ml
- Baterija: litijeva, 2 600 mAh
- Čas polnjenja: 180-240 min
- Raven hrupa: 55 - 70 dB
- Dimenzije: 330 × 330 × 98 mm
- Teža: 3 kg
Vsebina paketa
- 2× stranska ščetka 2× rezervna
- 1× krpa za brisanje 1× rezervna
- 1× rezervoar za vodo
- 1× 1× nadomestni filter
- čistilna krtača
- daljinski upravljalnik
- polnilne postaje
- kratek vodnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.