Mi 360° domača varnostna kamera 2K Pro

- 19%

simbolična fotografija

Mi 360° domača varnostna kamera 2K Pro
Mi 360° domača varnostna kamera 2K Pro
Mi 360° domača varnostna kamera 2K Pro
Mi 360° domača varnostna kamera 2K Pro
Mi 360° domača varnostna kamera 2K Pro
številka artikla
31239257
OEM
28309
Proizvajalec
Xiaomi
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Mi 360° domača varnostna kamera 2K Pro

Podrobnosti so vedno ostre: z ločljivostjo 2304x1296 zajamete jasnejše podrobnosti in barve.

Velika zaslonka F1,4 in objektiv 6P

Velika zaslonka zagotavlja dovolj svetlobe za zajem podrobnosti slike. Popolnoma izboljšan objektiv zagotavlja jasnejšo in bolj gladko sliko.

Izboljšani barvni nočni vid

Nevidne infrardeče diode LED 940 nm zagotavljajo boljši nočni vid brez prekinitev; videoposnetke si lahko ogledate v polnih barvah tudi pri šibki svetlobi.

Dvojni mikrofoni z odpravljanjem šumov

Podpira dvosmerni zvok, tehnologija aktivnega odpravljanja šumov pa odpravlja odmev iz zvočnika in izboljšuje komunikacijsko izkušnjo.

Vgrajen prehod Bluetooth

Povežite se z napravami Bluetooth za popolnejšo avtomatizacijo doma in nadzor na daljavo.

Novo odkrivanje ljudi Al

Nova generacija lokalnega algoritma za zaznavanje ljudi, ki mu ni treba prenesti videoposnetka v oblak za hitrejše in varnejše prepoznavanje.

360-stopinjska zaščita doma

Glava z dvema motorjema omogoča, da se kamera vrti in zajame 360° vodoravni in 118° navpični pogled.

Zasebnost z enim klikom

Enostavna uporaba fizične blokade leč za zagotavljanje popolne zasebnosti, ko ste doma.

Dvopasovni Wi-Fi

Podpira povezljivost Wi-Fi 2,4 GHz/5 GHz, kar zmanjšuje motnje signala in zagotavlja stabilno povezavo.

Namestitev navpično

Kamera ima prednameščeno vrtljivo podlago, ki jo lahko namestite na mizo, okno, strop ali steno.

Tehnični parametri:

  • Dimenzije: 122 x 78 x 78 mm
  • Ločljivost: 2304x1296
  • Vhod: 5V 2A
  • Wi-Fi IEEE 802.11a/b/6/n/ac
  • Kodiranje videoposnetkov: H.265
  • Brezžično: 2,4 GHz/5 GHz, Bluetooth 4.2
  • Združljivost: Android 4.4, iOS 9.0 ali več
  • Delovna temperatura: -10 °C 50 °C
  • Vidni kot: 110°
  • Razširitev pomnilnika: kartica micro SD (do 32 GB)

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta objektiva
Tehnologija
Uporaba
Izvedba
Napajanje
IR/LED osvetlitev (m)
Stopnja zaščite IK
Spominska kartica
Kodiranje
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.