Viking Sončna zunanja HD kamera HDs02 4G
244,65 €
210,32 €
172,39 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Viking HDs02 4G: Sončna varnostna kamera HD
Koda izdelka: 8595656507116
Neodvisnost od električnega omrežja
Sončna HD kamera Viking HDs02 4G je idealna za varovanje območij brez dostopa do električnega omrežja. S tremi solarnimi paneli je kamera popolnoma neodvisna od električnega omrežja.
Povezljivost 4G in ločljivost Full HD
Kamera je povezana z modemom 4G. Ponuja visoko ločljivost Full HD 1080P (1920x1080 slikovnih pik), ki zagotavlja pristno sliko.
Shranjevanje posnetkov in spletno spremljanje
Posneti videoposnetek je kodiran v formatih H.265 in H.264 . Videoposnetek lahko shranite na kartico TF, v oblak ali pa si ga prek aplikacije ogledate v spletu.
Dolga življenjska doba in energetska učinkovitost
Zaradi vgrajene baterije (30.000 mAh) in funkcije samodejnega spanja varčuje z energijo in lahko snema tudi na sončen dan.
Motoriziran pogon in oddaljen dostop
Zaradi motornega pogona lahko kamero obračate do 350° vodoravno in 90° navpično. Aplikacija UBox omogoča priročen oddaljen dostop do kamere in nadzor nad njo.
Nočni vid in dvosmerni prenos zvoka
Kamera je opremljena z IR nočnim vidom in diodami LED z dometom 30 m za boljšo vidljivost ponoči. Opremljena je tudi z mikrofonom in zvočnikom za dvosmerni prenos zvoka.
Zaščita IP66
Zaščita IP66 zagotavlja varno uporabo kamere tudi v dežju (velja le, če so vsi vhodni in izhodni priključki pokriti, npr. s silikonskim zaščitnim pokrovom).
Tehnične specifikacije:
- Tip senzorja: 2,0 MP 1/2,7" CMOS
- Kartica SIM: nano SIM
- Ločljivost snemanja: 1920*1080
- Kapaciteta baterije: 30000 mAh
- Moč sončne plošče: 22W
- Nočni način: DA
- Podpora za kartico TF: DA (16 GB-128 GB)
- Delovna temperatura: -10 ~ 60 °C
- Poraba energije v stanju pripravljenosti: 0,05 W
- Zaščita: IP66
- Dimenzije: 235*240*115 mm
- Teža: 2 kg
- Zorni kot: 350°/90°
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.