Mi Smart Band 6 NFC
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Izboljšani zaslon
1,56-palčni zaslon AMOLED, ki je za 50 % večji od zaslona pametnega traku Mi Smart Band 5. Visoka ločljivost 326 PPI za jasnejše slike in besedilo.
Izboljšano spremljanje športa, zdravja in spanja
Mi Smart Band 6 NFC ima 30 načinov vadbe za beleženje srčnega utripa in porabljenih kalorij, vključno s priljubljenimi vadbami, kot so HIIT, pilates in zumba. S sledenjem SpO2 lahko določite raven nasičenosti krvi s kisikom, kar je bistvenega pomena. Spremljanje spanja, ki beleži REM, dnevni spanec in kakovost dihanja med spanjem. Poleg tega lahko spremlja tudi srčni utrip in uporabnika opozori v primeru odstopanja.
Brezstično plačevanje NFC
Xiaomi Pay deluje s številnimi kreditnimi in debetnimi karticami Mastercard večjih bank. Z dodajanjem podprtih kartic v pametno zapestnico boste lahko uživali v vseh nagradah in ugodnostih fizičnih kartic kar na zapestju.
Vgrajena glasovna pomočnica Amazon Alexa
Z vgrajeno Amazonovo Alexo lahko uporabniki prosijo za pomoč in upravljajo naprave, povezane z Alexo.
Vodotesnost do 50 m
Vodotesnost 5 atmosfer se najbolje uporablja pri potapljanju.
Aplikacija Mi Wear/Mi Fit
Za povezavo z zapestnico lahko uporabite aplikacijo Mi Wear App ali Mi Fit App.
Tehnične specifikacije:
- Ime izdelka: Mi Band 6 NFC različica
- Vrsta zaslona: AMOLED
- Velikost zaslona: 1,56"
- Ločljivost: 152 x 486, 326 PPI
- Barvna globina: 16 bitov
- Svetlost: do 450 nitov
- RAM: 2 MB
- ROM: 32 MB
- Zaslon na dotik: AMOLED TP kapacitivni zaslon na dotik
- Odpornost na vodo: 5 ATM
- NFC: Da
- Brezžično: Bluetooth 5.0, 3-osni merilnik pospeška, 3-osni žiroskop, senzor PPG
- Baterija: LiPo, 125 mAh
- Življenjska doba baterije: 12 dni običajne uporabe
- Čas polnjenja: 2 uri
- Sistemske zahteve: Android 5.0, iOS10 ali novejši
- Vsebina paketa: 1x Mi Smart Band 6, 1x zapestnica, 1x polnilni kabel, 1x priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.