Niimbot tiskalnik nalepk B21S Smart, rdeč zvitek nalepk 210 kosov
86,58 €
70,97 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Niimbot tiskalnik nalepk B21S Smart, rdeč zvitek nalepk 210 kosov
EAN izdelka: 6975746632928
Predstavitev izdelka
Z napravo NIIMBOT B21S si olajšajte tiskanje nalepk. Tiskalnik je prenosen, brezžičen in opremljen z akumulatorsko baterijo.
Fleksibilnost tiskanja
Tiskajte navpično in vodoravno, ustvarjajte črtne kode in serijske številke. Ločljivost tiskanja je 203 dpi, največja širina tiskanja pa 50 mm.
Združljivost
Tiskajte neposredno iz pametnega telefona, tabličnega ali osebnega računalnika. Združljiv z operacijskimi sistemi Android, iOS in PC.
Glavne značilnosti
- Enostavno tiskanje nalepk za različne namene
- Možnost vodoravnega in navpičnega tiskanja
- Ustvarjanje besedila, slik, okvirjev, črtnih kod in kod QR
- Združljivost z operacijskimi sistemi iOS, Android in PC
- Hitrost tiskanja do 60 mm/s in ločljivost 203 dpi
Enostavna uporaba
Uporabite različne pisave, oblike, ikone in formate, da ustvarite želene oznake. Aplikacija ponuja več kot 1500 ikon, 100 okvirjev in 19 pisav.
Visoka kakovost
Tiskalnik je opremljen z visokokakovostnimi japonskimi tiskalnimi glavami. Vgrajena 1500 mAh baterija omogoča večtedensko delovanje brez polnjenja.
Tehnične specifikacije
- Tehnologija tiskanja: toplotna črno-bela
- Hitrost tiskanja: 60 mm/s
- Ločljivost tiskanja: 203 dpi
- Dimenzije izdelka: 13 x 9,5 x 6 cm
- Teža izdelka: 300 g
- Vrsta povezave: Bluetooth / računalnik
- Kapaciteta baterije: 1500 mAh
- Napajanje: DC5V-1A / USB-C
- Čas tiskanja: 4 do 5 ur
- Širina papirja: 20 - 50 mm (največ)
Vsebina paketa
- 1x tiskalnik nalepk
- 1x polnilni kabel USB-C
- 1x Komplet belih samolepilnih etiket 50x30mm - 210 kosov
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.