Pametna ura Garett Veronica zlato, jeklo
79,91 €
73,71 €
60,42 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Pametna ura Garett Veronica - zlato, jeklo
EAN: 5904238484593
Eleganten zaveznik za vsak dan
Veronica by Garett je več kot le ura. Je vaš vsakodnevni pomočnik.
Kličite neposredno iz ure
Ni vam treba uporabljati telefona - na klic odgovorite neposredno na uri.
Izjemen zaslon za priročno uporabo
1,3'' zaslon IPS zagotavlja žive in naravne barve.
Življenjska doba baterije do 7 dni
Polnite manj, uživajte več z do 7-dnevnim delovanjem baterije.
Vodotesno ohišje IP67
Odporen na brizganje vode ali prašne delce.
Tehnične specifikacije
- Vodotesnost IP67: Da
- Zaslon na dotik: Da: .
- Zvočna obvestila: da
- Vibracijsko obvestilo: da
- Obvestila: sporočila SMS, klici, iz aplikacij
- Sprejemanje, zavračanje in opravljanje klicev: da
- Plošča za izbiranje: da
- Fotografiranje s telefonom: Da
- Nadzorujte predvajanje glasbe iz telefona: Da .
- Funkcija iskanja telefona: Da
- Funkcija iskanja naprave: da
- Alarm za praznjenje: da
- Monitor srčnega utripa: Da:
Več tehničnih specifikacij
- Senzorji: merilnik krvnega tlaka, pulzni oksimeter
- Vrsta športnih načinov: hoja, tek, kolesarjenje, pohodništvo, kolo za vrtenje, skakalnica, veslaški stroj, eliptični trenažer, joga, košarka, odbojka, badminton, aerobika, kajak, rolanje, tenis, nogomet, golf, namizni tenis, ples, plezanje, drugi športi
- Merilnik korakov: Da:
- Nadzor v prostem teku: Da
- Opomnik za hidracijo: da
- Sledenje spanju: Da
- Vremenske informacije: da
- Zbujanje zaslona z gibanjem roke: da
- Funkcije: štoparica, časovnik, budilka, različni ščiti za izbiro
Kaj najdete v paketu?
Ura Garett, polnilni kabel USB (brez vtiča), navodila za uporabo, garancijski list.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.