QCY T17/Wire/BT/Wireless/White

simbolična fotografija

QCY T17/Wire/BT/Wireless/White
QCY T17/Wire/BT/Wireless/White
številka artikla
AH95BR666
OEM
T17 white
Proizvajalec
XIAOMI
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 20 kos, v četrtek že pri vas

23,08 €

18,92 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 22,27 €
Na zalogi 20 kos, v četrtek že pri vas

23,08 €

18,92 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

QCY T17 Brezžične slušalke

Čist in močan zvok

Uživajte v vrhunskem stereo zvoku z dinamičnim triplastnim kompozitnim membranskim gonilnikom za močne nizke tone, gladke srednje tone in čiste visoke tone.

Brezžična tehnologija

Bluetooth 5.1 za nemoten prenos in izjemno majhno zakasnitev.

Način igre

Poseben način za igranje iger za nemoteno sinhronizacijo zvoka in poglobljeno izkušnjo igranja iger ali gledanja filmov.

Zmanjševanje hrupa

Vgrajen mikrofon MEMS s tehnologijo odpravljanja šumov ENC za kristalno čiste prostoročne klice in spletne sestanke.

Majhen, a zmogljiv

Izjemno lahke slušalke tehtajo le 4,2 g in so na voljo v treh različnih velikostih ušesnih čepkov za zanesljivo in individualno prileganje.

Odpornost na vodo

Vodoodpornost IPX5 je idealna za intenzivno vadbo in tek.

26 H Nonstop glasba in hitro polnjenje s kablom USB-C

Brezžične slušalke T17 z enim polnjenjem zdržijo 7,5 ure, polnilno ohišje pa predvajanje na poti podaljša na 26 ur.

Občutljivo upravljanje na dotik

Z rahlim dotikom lahko dostopate do več funkcij, kot so nadzor klicev/glasu, glasovni pomočnik, glasba/predvajanje ter hiter preklop med stereo in mono načinom.

TEHNIČNA SPECIFIKACIJA

  • Različica Bluetooth: 5.1
  • Območje delovanja: 10 m
  • Čas delovanja baterije: 4,5 ure klicanja, 7,5 ure predvajanja
  • Kapaciteta baterije (ohišje): 380 mAh
  • Profili Bluetooth: HFP/A2DP/AVRCP
  • Polnjenje iz etuija: 2,5 h (za obe slušalki)
  • Vrata za polnjenje: Type-C

VSEBINA EMBALAŽE

  • Slušalke
  • Ohišje za polnjenje
  • 3 pari čepkov za ušesa S/M/L (en par je bil sestavljen)
  • Kabel USB-C
  • Uporabniški priročnik

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.