Reyee RG-EG305GH-P-E Usmerjevalnik s PoE
297,38 €
281,01 €
230,34 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Reyee RG-EG305GH-P-E Usmerjevalnik s PoE
Reyee RG-EG305GH-P-E je hitri gigabitni usmerjevalnik s PoE. Ponuja varno in zanesljivo povezljivost z zmogljivim VPN za podružnice in oddaljene delavce.
Značilnosti
Usmerjevalnik je opremljen z lastnim spletnim upravljanjem, možnostjo upravljanja prek storitve Ruijie Cloud in blokiranjem vsebine glede na vrsto aplikacije. Na voljo je tudi inteligentno izravnavanje obremenitve Multi-WAN z možnostjo hkratne uporabe do 4 vrat WAN.
Pristanišča in zmogljivost
Usmerjevalnik zagotavlja 1 gigabitno vrata WAN, 1 gigabitno LAN, 3 gigabitna vrata LAN/WAN in skupno zmogljivost NAT 1,5 Gb/s. Prva 4 vrata podpirajo 802.3af/at PoE s skupno zmogljivostjo PoE 60 W.
Možnosti VPN
Za dostop do lokalnega omrežja usmerjevalnik omogoča več možnosti strežnikov VPN: IPsec, PPTP, L2TP in OpenVPN.
Omejitve VPN
- IPsec: 230 Mb/s, največ 64 tunelov
- L2TP: 640 Mb/s, največ 64 tunelov
- OpenVPN: 100 Mb/s, največ 64 tunelov
Vsebina paketa
- Storitve
- Napajalnik 54 V / 1,48 A
- Napajalni kabel
Tehnični parametri
Priključki in vmesniki:Hitrost WAN: 10/100/1000 Mb/s, hitrost LAN: 10/100/1000 Mb/s (3) 10/100/1000 Mb/s LAN/WAN, Gigabitni LAN: Da
Napajanje: priključek DC, PoE-Out (samo), podprti standardi PoE-Out: 802.3af, 802.3at, število priključkov PoE Out: 4, proračun PoE [W]: 60, največja poraba energije [W]: 80
Fizične lastnosti: zasnova: namizni računalnik, brez ventilatorja, ohišje: Delovna temperatura [°C]: 0 do 40
Strojna oprema: frekvenca procesorja [MHz]: 1350, jedra procesorja: 2, RAM [MB]: 512
Splošno: prepustnost NAT [Mb/s]: 1500, prepustnost IPsec VPN [Mb/s]: 230
Programska oprema: Podprta VPN: PPTP, L2TP, IPSec, OpenVPN, Spletno upravljanje: da, Upravljanje: spletni vmesnik, Ruijie cloud, Podpora IPv6: da, Privzet IP naslov: 192.168.110.1
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.