Reyee RG-ES218GC-P Pametno upravljano stikalo PoE, 16x PoE, 2x SFP
377,94 €
353,80 €
290,00 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Reyee RG-ES218GC-P Smart Mananged PoE Switch
Pametno in zmogljivo - Reyee RG-ES218GC-P je pametno stikalo PoE, ki ga je mogoče upravljati v oblaku in prek spletnega vmesnika. Idealno je za omrežne aplikacije, ki zahtevajo zmogljivost in zanesljivost.
Značilnosti
- 16 gigabitnih vrat LAN, ki podpirajo 802.3af/at PoE s skupno zmogljivostjo PoE 240 W.
- Zasnova za montažo v omaro s kovinskim ohišjem za največjo vzdržljivost.
- Ventilator, ki se vklopi le pri temperaturah nad 25 °C.
- Upravljanje prek spletnega vmesnika in oblaka za enostavno in priročno upravljanje kjer koli.
- Prepoznavanje kamer IP - edinstvena vrednost za omrežje CCTV.
- Samodejno preprečevanje kroženja za varnejše delovanje.
- Podpira PoE z velikim dosegom do 250 m.
Vsebina paketa
- Storitve
- Nosilci za 19" stojalo
- Napajalni kabel
Tehnični parametri
Priključki in vmesniki
LAN: 16x 10/100/1000Mbps
Optični vmesnik: 2x 1000Mbps
Napajanje
Vrsta napajanja: omrežje (230 V)
Vrste PoE:PoE-Out (samo)
Število izhodnih vrat PoE: 16
Proračun PoE: 240 W
PoE na razdalji do 250 m: Da
Fizične značilnosti
Oblikovanje: vgradnja v omaro
Ventilatorji: 1x 40 x 40 mm
Shashi: Metal
Delovna temperatura: od 0 do 40 °C
Dimenzije: 300 x 44 x 230 mm
Programska oprema
Upravljanje: spletni vmesnik, oblak Ruijie
Funkcije: VLAN, DHCP snooping
Privzet naslov IP: 10.44.77.200
Privzeto uporabniško ime in geslo: nastavljeno ob prvem zagonu
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.