Tenda TEG1109P-8-102W - PoE AT stikalo 102Watt, 9xRJ45 stikalo z 8x 10/100/1000 Mbps PoE, brez ventilatorja, kovinsko
81,54 €
78,26 €
64,15 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tenda TEG1109P-8-102W - PoE AT stikalo 102Watt, 9xRJ45
Stikalo z 8x 10/100/1000 Mb/s PoE, brez ventilatorjev, kovinsko
Lastnosti izdelka
EAN: 6932849431506
Podatke preklaplja prek 9 vrat RJ45. Hitrost prenosa do 10/100/1000 Mb/s.
Porti PoE
8 priključkov PoE podpira 802.3af in 802.3at PoE. Stabilno 8jedrno napajanje PoE.
Zaščita
Zaščita pred prenapetostjo do 6 kV.
Preklopna vozlišča
Podpora za preklapljanje vozlišč Store-and-Forward.
Nadzor pretoka
Polnodvojni nadzor pretoka 802.3x, poldvojni nadzor pretoka v načinu Back-Pressure.
Načini
- Način Standart: Samodejno pogajanje in hitrost 10/100/1000 Mb/s.
- Način VLAN: VLAN: Aktivni VLAN na vsakem vhodu PoE. Vsaka vrata PoE komunicirajo samo z vtičnico Uplink.
Napajanje prek omrežja Ethernet (PoE)
Vrata lahko napajate z 802.3af (15,4 W) in 802.3at (30 W) PoE. Največ 102 vata na 8 priključkov PoE.
Tehnični parametri
- Standardi in protokoli: IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3af, IEEE 802.3at
- Pristanišča: 9x 10/100/1000 Mb/s RJ45 s samodejnim pogajanjem, od Port1 do Port8 podpirajo standard IEEE802.3 at/af PoE
- Skupna prepustnost: 10 Gb/s
- Velikost tabele za naslavljanje MAC: 2K
- Način preklapljanja: shranjevanje in posredovanje
- Indikacija LED: 9x povezava/aktivnost, 8x stanje PoE, 1x napajanje, 1x PoE Max.
- Napajalnik: DC 51V/1,25A
- Poraba energije: 3 W (brez napajanja PoE), 102 W (s priključenimi napravami PoE največ 97 W)
- Dimenzije naprave: 100 mm x 100 mm x 26 mm (D*Š*V)
- Teža naprave: 0,3 kg
- Dimenzije paketa: 240 mm x 140 mm x 80 mm (D * Š * V)
- Teža celotnega paketa: 0,8 kg
- Skupna največja moč PoE: 97W
- Delovna temperatura: -10oC ~ 45oC
- Vlaga: 10-90 % RH (brez kondenzacije)
- Certificiranje: FCC/CE/RoHS
Vsebina paketa
- 1x Tenda TEG1109P-8-102W
- 1x priročnik za hitro namestitev (CZ, SK, PL, EN)
- 1x napajalnik (51 V DC, 1250 mA)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.