Reyee RG-RAP2260 Dostopna točka
233,34 €
220,52 €
180,75 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Reyee RG-RAP2260 Dostopovna točka
Reyee RG-RAP2260 je brezžična dostopna točka Wi-Fi 6. Lahko jo namestite na strop ali steno. Je izdelek podjetja Ruijie Reyee. Zagotavlja popolno podporo za gostovanje za nemoten prehod med dostopnimi točkami.
Povezljivost in hitrost
Naprava je opremljena z dvema priključkoma LAN. Prvi je gigabitni, drugi pa 2,5-gigabitni. 2,5-gigabitna vrata podpirajo napajanje prek 802.3at PoE. Wi-Fi 6 2x2 MU-MIMO radio ponuja hitrosti do 574 Mb/s v 2,4 GHz pasu in 2402 Mb/s v 5 GHz pasu.
Glavne prednosti
- Enostavna razširljivost omrežja Wi-Fi z Reyee Mesh
- 10/100/1000 Mb/s 100/1000/2500 Mb/s LAN
- Podpora MU-MIMO, gostovanje, oblikovanje snopa, OFDMA
- Visoka prepustnost z WiFi 6 in 2x2 MIMO
- Notranja zasnova
- Napajanje prek 802.3at PoE in priključka 12V DC
- Upravljanje prek storitve Ruijie Cloud
Vsebina paketa
- Storitve
- Montažni nosilec
- Vijaki
Tehnični parametri
Brezžične funkcije
Frekvenca: 2,4 5 GHz (dvopasovna). Standardi WiFi: 802.11ax, ac, n, a, b/g. Hitrost prenosa: 574 Mb/s (2,4 GHz), 2402 Mb/s (5 GHz). Oddajna moč: 28 dBm (2,4 GHz), 30 dBm (5 GHz). MIMO: 2 x 2 (oba pasova). Vrsta antene: vgrajena. Število anten: 2. Gostovanje: Da. Dobitek antene: 3 dBi.
Priključki in vmesniki
Hitrost LAN: (1) 100/1000/2500Mbps (1) 10/100/1000Mbps. Gigabitni LAN: Da.
Napajanje
Napajanje prek PoE: 802.3at. Vrste PoE. Največja poraba energije: 18 W. Napajanje prek konektorja/vtičnice: 12V / 2A.
Fizične značilnosti
Uporaba. Gumbi za ponastavitev. Delovna temperatura: od 0 do 40 °C. Teža: 650 g. Dimenzije: 194 x 45 x 194 mm.
Programska oprema
Način delovanja: dostopna točka. Privzet naslov IP: dinamičen iz DHCP, 10.44.77.253. Privzeto uporabniško ime in geslo.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.