TP-Link TL-SG3428X-UPS JetStream L2 Switch 24x GElan 4x10GE SFP in rezervno napajanje UPS

- 2%

simbolična fotografija

TP-Link TL-SG3428X-UPS JetStream L2 Switch 24x GElan 4x10GE SFP  in rezervno napajanje UPS
številka artikla
AGTPL00545
OEM
TL-SG3428X-UPS
Proizvajalec
TP-Link
Točke zvestobe: 17
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

360,62 €

352,18 €

288,67 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 346,38 €
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

352,18 €

360,62 €

288,67 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

TL-SG3428X-UPS ima 24x 10/100/1000 Mbps LAN priključkov. Poleg tega so na voljo tudi 4x reže 10G SFP . Za upravljanje in spremljanje se lahko uporablja običajen dostop prek spletnega vmesnika in protokolov, kot so CLI, SNMP, RMO, pa tudi centralizirano upravljanje v oblaku in programski krmilnik. Podprt je tudi strojni krmilnik Omada (OC200/OC300). V primerjavi s klasično različico ima to stikalo poleg standardnega napajanja 230 V AC tudi možnost UPS, tj. priključitev baterije (vsaj 4,5 Ah) v primeru izpada primarnega napajanja 230 V AC, vključno s polnjenjem baterije. Stikalo lahko priključite tudi tako, da odklopite napajanje 230 V AC in stikalo priključite samo na napajanje 12 V DC na sponke, namenjene bateriji. Krmilnik Omada Platforma Omada Software Defined Networking (SDN) združuje omrežne naprave, vključno z dostopnimi točkami, stikali, usmerjevalniki Gateway, in zagotavlja 100-odstotno centralizirano upravljanje v oblaku. Omada ustvari visoko skalabilno omrežje, vključno z nadzorom iz enega samega vmesnika. Zagotavlja brezhibno brezžično in žično povezljivost, kar je idealno za uporabo v gostinstvu, izobraževanju, maloprodaji, pisarnah in drugje. Specifikacije Priključki in vmesniki Hitrost LAN: (24) 10/100/1000 Mb/s Optični vmesnik: (4) 10Gbps Serijska vrata: micro USB, RJ45 Napajanje Vrsta napajanja: enosmerni priključni blok, omrežje (230 V), baterija Največja poraba energije [W]: 24 Napajanje prek konektorja/vtičnice:12 V DC, 230 V AC Fizične lastnosti Zasnova: vgradnja v omaro Ventilatorji: brez ventilatorja Ohišje: kovinsko Delovna temperatura [°C]: od 0 do 45 Širina [mm]: 440 Višina [mm]: 44 Globina [mm]: 180 Splošno Hitrost preklapljanja [Gb/s]:128 Tabela naslovov MAC:16000 Jumbo okvir [bajti]:9000 Hitrost posredovanja paketov [Mpps]:95 Programska oprema Spletno upravljanje:Da Upravljanje:Spletni vmesnik, SSH, Telnet, krmilnik Omada Funkcije:VLAN, QoS, DHCP snooping Privzet naslov IP: 192.168.0.1 Privzeto uporabniško ime in geslo: admin / admin Vsebina paketa Naprava Napajalni kabel Nosilci za 19-palčno stojalo

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.