TP-Link OMADA JetStream stikalo TL-SG3428XPP-M2 (24x2, 5GbE, 4xSFP , 16xPoE , 8xPoE , 16xPoE , 500W)
1 128,11 €
1 069,70 €
876,80 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Stikalo TP-Link JetStream TL-SG3428XPP-M2
EAN: 4897098689738
Splošni opis
Stikalo JetStream TL-SG3428XPP-M2 ponuja 24 vrat 2,5G PoE /PoE za WiFi 7/6E/6 in 4 vrata 10G SFP za hitro povezavo navzgor. Skupna zmogljivost PoE je 500 W.
Značilnosti
- 24× 2,5 Gb/s vrat
- 4× 10 Gb/s reže SFP
- 8× 802.3bt/at/af/- združljiva vrata PoE
- 16× 802.3at/af-kompatibilna vrata PoE
- 500 W skupne moči PoE
- Integriran v Omada SDN za enostavno upravljanje
- Robustne varnostne strategije, vključno z vezavo IP-MAC-Port Binding, ACL, Port Security in drugimi.
Tehnične specifikacije
Vmesnik
24× 2,5 Gb/s vrata RJ45, 4× reže 10G SFP , 1× konzolna vrata RJ45, 1× konzolna vrata Micro-USB
Priključki PoE (RJ45)
Standard: skladen s standardom 802.3bt/at/af, vrata PoE (802.3bt PoE): 8 vrat, do 60 W na vrata, vrata PoE (802.3at PoE): 16 vrat, do 30 W na vrata, zmogljivost: 500 W
Dimenzije
17,3 × 13,0 × 1,7 in (440 × 330 × 44 mm)
Napajanje
Komutacijska zmogljivost 200 Gb/s, hitrost posredovanja paketov 148,80 Mpps
Programska oprema
- 8 prednostnih front
- Združevanje povezav
- Protokol Spanning Tree
- Snemanje IGMP
- Skupina VLAN
- ACL
- IPv6
- Strežnik DHCP
Upravljanje
Stikalo TP-Link JetStream TL-SG3428XPP-M2 je združljivo z aplikacijami Omada App, Omada Cloud-Based Controller, Omada Hardware Controller (OC300, OC200) in Omada Software Controller.
Certificiranje
CE, FCC, RoHS
Vsebina paketa
- Stikalo TL-SG3428XPP-M2
- Napajalni kabel
- Kratek vodnik za namestitev
- Komplet za montažo v omaro
- Gumijaste noge
Sistemske zahteve
Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ ali Windows 7/8/10/11, MAC OS, NetWare, UNIX ali Linux.
Delovni pogoji
Delovna temperatura: 0-40 °C (32-104 °F); temperatura shranjevanja: -40-70 °C (-40-158 °F); delovna vlažnost: 10-90 % RH brez kondenzacije; vlažnost shranjevanja: 5-90 % RH brez kondenzacije.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.