Savo Prim razkužilo z vonjem po cvetlicah 1,2L

simbolična fotografija

Savo Prim razkužilo z vonjem po cvetlicah 1,2L
TOP
številka artikla
511301042
Proizvajalec
Savo
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Savo Prim ima univerzalen in popoln učinek. Gospodinjstvo ne bo le čisto, ampak tudi varno. Namenjeno je za pranje in razkuževanje površin in tal, sanitarne opreme, stranišč, umivalnikov, kuhinjskih pripomočkov, igrač in ograd za živali.
Priporočena metoda redčenja za uporabo v gospodinjstvu: 2 dcl zdravila Savo Prim (tj. 5 polnih pokrovčkov iz 1 l plastenke) razredčite s 4 l vode. Z razredčeno raztopino operite in obrišite predmete, površine ali površine ter pustite delovati 5 minut in prezračite.
Površine in predmete (npr. igrače, kuhinjski pripomočki), ki pridejo v stik z živili, je treba po pranju s Savo Prim sprati s pitno vodo, posušiti in prezračiti.
Kako poskrbeti za čistočo tipkovnice? Verjetno najbolj umazana periferna naprava računalnika je tipkovnica. Le redki si pred delom z računalnikom umijejo roke in dosledno upoštevajo pravilo, da v bližini računalnika ne smejo jesti ali piti. Za dobro pranje je najbolje razstaviti tipkovnico, odstraniti tipke in jih oprati v razredčeni raztopini Savo Prim. Pred uporabo čistilne raztopine preverite obstojnost odtisa na tipkah, da ga ne poškodujete.
Kako uničiti bakterije v otroških igračah? S pranjem otroških igrač v razredčeni raztopini Savo Prim boste uničili nevarne bakterije in viruse, ki ostajajo na otroških igračah in ogrožajo zdravje vašega otroka. Po uporabi zdravila Savo Prim ne pozabite igrače temeljito sprati s pitno vodo.
Bakterije v hladilniku. Ne le neželenih vonjav, temveč tudi 99,9 % bakterij se lahko znebite tako, da notranjost hladilnika operete z razredčeno raztopino Savo Prim, ki jo po nanosu pustite delovati 5 minut. Nato hladilnik operite s pitno vodo, ga posušite in prezračite.
Skrb za kuhinjske pripomočke. Meso v surovem stanju je lahko vir številnih zdravju škodljivih mikroorganizmov. Savo Prim je odlično orodje za čiščenje kuhinjskih nožev in krožnikov.

OPOZORILO
Standardni stavki o nevarnosti:
Lahko je jedek za kovine.
Povzroča hude poškodbe kože in oči.
Zelo strupen za vodne organizme.

Navodila za varno ravnanje:
P102 Hraniti zunaj dosega otrok.
P234 Shranjujte samo v originalni embalaži.
P273 Izogibajte se sproščanju v okolje.
P280 Nosite zaščitne rokavice/zaščitna oblačila/očala/obrazni ščitnik.
P303 P361 P353 V PRIMERU SODELOVANJA S KOŽO (ali lasmi): takoj odstranite vsa onesnažena oblačila. Izperite kožo z vodo/prhanjem.
P305 P351 P338 PRI POŠKODBI OČI: Nekaj minut nežno izpirati z vodo. Odstranite kontaktne leče, če so na mestu in če jih je mogoče zlahka odstraniti. Nadaljujte z izpiranjem.
P312 Če se počutite slabo, pokličite informacijski center za toksične snovi/zdravnika/...
P391 Zberite puščeni izdelek.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Vsebina

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.