SEASONIC napajalnik 750W G12 GM-750, 80 GOLD

- 8%

simbolična fotografija

SEASONIC napajalnik 750W G12 GM-750, 80  GOLD
SEASONIC napajalnik 750W G12 GM-750, 80  GOLD
SEASONIC napajalnik 750W G12 GM-750, 80  GOLD
SEASONIC napajalnik 750W G12 GM-750, 80  GOLD
številka artikla
3522326
OEM
G12-GM-750
Proizvajalec
Seasonic
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Na zalogi 15 kos, v četrtek že pri vas

108,59 €

99,84 €

81,84 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 95,78 €
Na zalogi 15 kos, v četrtek že pri vas

99,84 €

108,59 €

81,84 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SEASONIC napajalnik 750W G12 GM-750, 80 GOLD

Zagotavlja napajanje računalniških sistemov z najvišjo učinkovitostjo.

Učinkovitost in varčevanje z energijo

SEASONIC G12 GM-750 dosega standard 80 PLUS Gold. Zagotavlja najmanj 87-odstotno učinkovitost pri 20-odstotni obremenitvi, 90-odstotno pri 50-odstotni obremenitvi in 87-odstotno pri polni obremenitvi.

Aktivna korekcija faktorja moči zmanjša izgubo energije in prihrani stroške energije.

Oblikovanje in hlajenje

Uporablja resonančni inverter LLC, hlajenje pa zagotavlja inteligentni in tihi nadzor ventilatorja (S2FC).

Ventilator 120 mm je opremljen z ležajem Sleeve Bearing.

Življenjska doba ventilatorja je 25 000 ur pri 40 °C.

Kabli in modularnost

Napajalnik je opremljen s fiksnimi kabli z ravnimi črnimi kabli.

Delovni parametri

Delovna temperatura je od 0 do 50 °C. Pri temperaturah med 40 °C in 50 °C se stopnja znižanja vrednosti zmanjša s 100 % na 80 %.

MTBF (srednji čas med okvarami) je 100.000 ur pri 25 °C.

Vhodni parametri

Vhodna napetost: 100 V - 240 V

Največji tok: 10 A

Frekvenca: 50 Hz - 60 Hz

Zaščita in varnost

Napajalnik je zaščiten pred preobremenitvijo (OPP), prenapetostjo (OVP), nadtokom (OCP) in kratkim stikom (SCP).

Napajalnik je certificiran v skladu s cTUVus, TUV, CB, CCC, BSMI, CE, FCC.

Okoljska skladnost

Napajalnik izpolnjuje zahteve Energy Star, RoHS, WEEE, ErP Lot 6 in REACH.

Garancija

Za ta napajalnik velja 5-letna garancija.

Parametri

Format vira
Priključki za matično ploščo
Učinkovitost vira
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.