SM-A346 Galaxy A34 5G 8 256 Vio. SAMSUNG
439,87 €
384,82 €
315,43 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Samsung Galaxy A34 5G 8GB/256GB Vijolična
Model: SM-A346 Galaxy A34 5G
EAN: 8806094888850
Oblikovanje in prikaz
Osupljivo oblikovanje v vijolični barvi.
6,6-palčni zaslon Super AMOLED z ločljivostjo Full HD 2340 × 1080 px.
Zaslon ima ločljivost 393 PPI za ostre in živahne slike.
Moč in zmogljivost
Osemjedrni procesor MediaTek MT6877V/TTZA s frekvenco do 2,6 GHz.
8 GB RAM za nemoteno večopravilnost.
256 GB notranjega pomnilnika, ki ga lahko s kartico MicroSD razširite do 1 TB.
Fotoaparat
Sprednja kamera s 13 MPx (f2,2) za odlične selfije.
Zadnja kamera 48 (f1,8) 8 (f2,2) 5 (f2,4) MPx za zajem vsakega trenutka.
Povezljivost in baterija
Podpora za hitri 5G/4G LTE (Dual SIM).
WiFi 802.11 a/b/g/n/ac (2,4 GHz/5 GHz), Bluetooth 5.2 in povezljivost USB-C.
5.000 mAh baterija s 25W super hitrim polnjenjem.
Dimenzije in druge lastnosti
Dimenzije (V × Š × G) 161,3 × 78,1 × 8,2 mm, teža 199 g.
Navigacija GPS / Glonass / Beidou / Galileo / QZSS.
Odporen na vodo in prah z zaščitnim razredom IP67.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.