Solight Wifi Smart LED svetlobni trak, RGB, 5 m, komplet z adapterjem in daljinskim upravljalnikom
44,20 €
36,23 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Solight Wifi Smart LED svetlobni trak
Nadzor in združljivost:
Svetlobni trak lahko upravljate s pametnim telefonom. Združljiv z operacijskim sistemom Android 4.1 in več ter IOS 8.0 in več. Podpira Wifi 2,4 GHz ter aplikaciji TuyaSmart in SmartLife. Združljiv tudi z napravama Amazon Alexa in Google Home.
Barve in intenzivnost
Nastavite različne barve svetlobe (RGB), odtenke bele (3000-6500K) in jakost svetlobe glede na svoje potrebe.
Daljinski upravljalnik
Trakove LED lahko upravljate tudi z daljinskim upravljalnikom, ki je priložen v paketu.
Specifikacije LED traku:
- VODIL SMD5050 SMD2835
- 90 x LED/m, max. 20W/5m
- Svetlobni tok max. 200lm/m
- Temperatura kromatičnosti: 3000K-6500K, RGB
- Življenjska doba LED: 30.000 ur
- Zaščita: IP65 za trak LED, IP20 za adapter
- Prilagodljiv in ga je mogoče po potrebi skrajšati
- Dvostranski samolepilni trak 3M na hrbtni strani
- Svetlobni stožec: 120°
- Indeks barvne reprodukcije: CRi>80
- Energijski razred: G
Napajalnik in druge komponente
Napajalnik: AC 230V / DC 12V, 2000 mA. Priloženi so 1x wifi in IR RGB krmilnik ter 1x daljinski upravljalnik.
Barva in dolžina traku
Barva traku je bela, dolžina tuljave pa 5 m.
Priporočila
Za največjo vzdržljivost in zmogljivost priporočamo vgradnjo trakov v aluminijaste profile.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.