Govee WiFi RGB Smart LED trak 10m
56,06 €
45,95 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Govee WiFi RGB Smart LED trak 10m
EAN: 6974316990734
Opis izdelka
S pametnimi LED trakovi Govee WiFi RGB SMART 10 m spremenite svoj dom v oblikovalski biser. Ti trakovi z življenjsko dobo do 50 000 ur in do 16 milijoni barv prinašajo neskončne možnosti osvetlitve v vsako notranjost.
Značilnosti
- Življenjska doba do 50.000 ur
- 16 milijonov barv in 7 načinov osvetlitve
- Sinhronizacija z glasbo z vgrajenim mikrofonom
- Glasovno upravljanje prek Siri, Amazon Alexa ali Google Assistant
- Upravljanje prek aplikacije Govee Home ali nadzorne enote
- Časovnik za samodejni vklop in izklop luči
- Enostavna namestitev s trakovi 3M
- Energetska učinkovitost
- Dolžina 10 metrov (2 x 5 m)
Aplikacija Smart Govee Home
Aplikacija Govee Home z upravljanjem nastavitev barv in intenzivnosti svetlobe omogoča enostaven nadzor nad razsvetljavo. Aplikacijo lahko brezplačno prenesete v Google Play in AppStore.
16 milijonov barv in 64 scenskih načinov
Pametni trakovi LED Govee z več kot 64 različnimi načini za popoln svetlobni ambient prikazujejo 16 milijonov barv in prilagajajo intenzivnost svetlobe od 1 do 100 %.
Sinhronizacija z glasbo
Vgrajeni mikrofon omogoča, da se luči sinhronizirajo z glasbo in ritmom ter tako ustvarijo nepozabno vzdušje na zabavi, praznovanju, med gledanjem filma ali sproščanjem.
Namestitev in uporaba
Pametne trakove Govee WiFi RGB SMART LED namestite preprosto tako, da prilepite trakove 3M, ki so na zadnji strani. Uporabite jih lahko za osvetlitev kuhinjskega pulta, postelje v spalnici, otroške sobe, hodnika ali stopnic.
Tehnični parametri
- Povezljivost Bluetooth in WiFi
- RGB - 16 milijonov barv
- Možnost zatemnitve 1-100 %
- Dimenzije: 10 metrov (2x5m)
- Življenjska doba 50.000 ur
- Vir napajanja: 12V adapter
- Svetlobni tok: 89,58 lm/m
- Skupni svetlobni tok 895 lumnov
- Vhodna moč 36 W
Vsebina paketa
- 2x LED trak
- 1x omrežni napajalnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.