Govee Envisual TV z osvetlitvijo ozadja T2 z dvema kamerama (55 ~ 65 palcev)
181,57 €
148,83 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Govee Envisual TV z osvetlitvijo ozadja T2 z dvema kamerama (55 ~ 65 palcev)
S pametno razsvetljavo Govee Envisual T2 spremenite svojo televizijsko izkušnjo. Ta izdelek z več kot 99 načini učinkov in 16 milijoni barv izboljša vašo izkušnjo gledanja televizije in igranja iger.
Tehnologija ColorMatch
Izkoristite prednosti revolucionarne dvojne kamere, ki samodejno prilagodi nastavitve osvetlitve glede na zajeto sliko.
Nadzor
Govee Envisual T2 lahko upravljate z glasom prek Siri, Amazon Alexa ali Google Assistant, prek aplikacije ali nadzorne enote.
Prednosti barvne osvetlitve ozadja
Barvna osvetlitev ne le vizualno poveča sliko, temveč tudi varuje vaše oči.
Združljivost
Izdelek je združljiv s 55-65-palčnimi televizorji.
Visoka zmogljivost
Število diod LED na meter je 60, kar zagotavlja visok svetlobni tok 320 lm/m - skupaj 1088 lumnov.
Inteligentni načini
Aplikacija Govee Home omogoča pametni video način, ki vključuje način igre in filmski način.
Sinhronizacija do 5 luči GOVEE hkrati
Aplikacija Govee Home omogoča sinhronizacijo do 5 naprav Govee naenkrat.
Barvni nadzor po odsekih
Sistem Govee Home omogoča segmentni nadzor barve, tako da lahko barvo vsakega dela traku prilagodite po svojih željah.
Namestitev in združljivost
Trakovi LED so nameščeni na zadnji strani 55-65-palčnih televizorjev.
Glasovni nadzor in nadzorna enota
Luči so združljive z Alexo, Googlovim pomočnikom in Siri. Luči lahko upravljate tudi prek nadzorne enote ali aplikacije na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku.
Tehnični parametri
- Vhod: 110-240 V
- Vir napajanja: 12V adapter
- Povezljivost Bluetooth WiFi 2.4
- Svetlobni tok 320 lm/m
- Skupni svetlobni tok 1088 lumnov
- Dolžina: 3,4 m
- Barva RGBIC
- Življenjska doba 50.000 ur
- Vhodna moč 36 W
Vsebina paketa
- 1x trak LED
- 1x adapter
- 1x krmilna enota
- 1x fotoaparat
- 3M trakovi za namestitev
- Kalibracijske nalepke
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.