Spletna kamera Logitech BRIO 500, grafitna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Spletna kamera Logitech BRIO 500, grafitna
Koda izdelka: 5099206104914
Opis izdelka
Spletna kamera Logitech BRIO 500 izstopa po pristnem videzu in zvoku. Povežite se z drugimi prek visokokakovostnih video klicev.
Tehnične specifikacije
Dimenzije
- Višina: 31,5 mm
- Širina: 110 mm
- Globina: 31,5 mm
Dimenzije z montažno objemko
- Višina: 51,5 mm
- Širina: 110 mm
- Globina: 45 mm
Teža
Teža spletne kamere z objemko in kablom je 121 g.
Dolžina priključenega kabla
Priloženi kabel je dolg 1,5 m.
Montažna objemka
- Višina: 25 mm
- Širina: 45,8 mm
- Globina: 65,1 mm
- Teža: 40 g
Funkcije in lastnosti
Spletna kamera BRIO 500 ponuja vrsto odličnih funkcij za kakovostne video klice.
Samodejno ciljanje
Samodejno usmerjanje omogoča prosto gibanje med sestanki.
Način prikaza
Način prikaza omogoča predstavitev fizičnih predmetov.
Kakovost slike
Spletna kamera zagotavlja jasno ločljivost 1080p.
Samodejna korekcija osvetlitve
Samodejno popravljanje osvetlitve zagotavlja jasno sliko pri vsaki svetlobi.
Dvojni mikrofoni
Dva mikrofona z odpravljanjem šumov zagotavljata jasen zvok.
Pokrovček objektiva
Vgrajeni pokrovček objektiva varuje vašo zasebnost.
Logi Tune
Logi Tune vam omogoča, da prilagodite nastavitve spletne kamere.
Zahteve in združljivost
Spletna kamera je združljiva z operacijskimi sistemi Windows, macOS, Chrome OS in večino platform za video klice.
Zahteve
Za uporabo spletne kamere je potreben prost priključek USB-C.
Združljivost
Spletna kamera je združljiva z operacijskimi sistemi Windows 8 ali novejšimi, macOS 10.10 ali novejšimi in Chrome OS.
Certificiranje
Spletna kamera je certificirana za storitve Microsoft Teams, Zoom, Google Meet in deluje s Chromebookom.
Garancija
Spletna kamera ima enoletno omejeno garancijo za strojno opremo.
Paket vključuje
- Spletna kamera BRIO 500 s priloženim kablom USB-C
- Montažna objemka z odstranljivim montažnim adapterjem
- Uporabniška dokumentacija
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.