Spletna kamera Logitech HD C615
86,44 €
63,39 €
51,96 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Spletna kamera Logitech HD C615
Visoka ločljivost za kakovostno komunikacijo
S to visokokakovostno spletno kamero uživajte v video klicih v ločljivosti 720p HD. Z ločljivostjo FullHD in občutljivim mikrofonom z odpravljanjem šumov boste vedno imeli jasne in ostre slike ter zvok.
Ostri posnetki z vrhunskim samodejnim ostrenjem
Spletna kamera je opremljena s funkcijo samodejnega ostrenja Premium, ki izostri predmete že 10 cm od objektiva. To pomeni, da bodo slike vedno ostre ne glede na razdaljo.
Slike visoke kakovosti med videoklicem
Neposredno med videoklicem lahko posnamete slike do 8 MP in tako zabeležite pomembne trenutke. Z visoko ločljivostjo 8 MP bodo vaše slike vedno ostre in podrobne.
Čist zvok brez šumov
Vgrajeni mikrofon z odpravljanjem šumov zagotavlja, da bodo vaši glasovni klici vedno jasni in ostri, brez nadležnega hrupa iz ozadja.
Prenosna zasnova za enostaven transport
Zaradi zložljive zasnove lahko spletno kamero preprosto prenašate na primer v torbi za prenosni računalnik.
Logitechova tehnologija Fluid Crystal
Ta tehnologija zagotavlja gladko premikanje slike, ostrejše slike, bogatejše barve in čistejši zvok. Tako bodo vaši video klici vedno kristalno čisti in brez nadležnega trzanja.
Ključne lastnosti
- Spletna kamera FullHD z ločljivostjo HD 720p za video klice
- Snemanje slik 8MP
- Vgrajen mikrofon z zmanjševanjem šumov
- Premium samodejno ostrenje
- Tehnologija tekočih kristalov
- Priključek USB 2.0 za enostavno povezavo
- Univerzalna sponka za pritrditev na prenosne računalnike, monitorje LCD in CRT
- Zložljiva zasnova za enostaven transport
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.