Spletna kamera Logitech HD C925e
102,86 €
89,66 €
73,49 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Spletna kamera Logitech HD C925e
Profesionalen videz in zvok
Spletna kamera C925e omogoča videoposnetek in zvok HD 1080p.
Tehnologija in združljivost
Podpira tehnologijo H.264 s skalabilnim kodiranjem videa (SVC) in UVC 1.1 za dosledne in zanesljive videokonference.
Certificirano za Skype za podjetja in Microsoft Teams®. Združljiv z drugimi priljubljenimi aplikacijami, kot so BlueJeans, Cisco Webex™, Fuze, Google Meet™, GoToMeeting®, Lifesize Cloud, Pexip, RingCentral Video, Vidyo in Zoom®.
Oblikovanje in pritrjevanje
Z nastavljivo sponko ga varno pritrdite na prenosni računalnik, zaslon ali mizo ali na lastno stojalo z vgrajenim navojem.
Vgrajen pokrovček objektiva za zasebnost.
Uspešnost in kakovost
- Video klici v ločljivosti Full HD 1080p (do 1920 x 1080 slikovnih pik) z najnovejšo različico programa Skype za Windows
- Video klici v ločljivosti HD 720p (do 1280 x 720 slikovnih pik) s podprtimi odjemalci
- Snemanje videoposnetkov Full HD (do 1920 x 1080 slikovnih pik) s priporočenim sistemom
- Logitechova tehnologija Fluid Crystal™
- Stiskanje videa H.264
- Objektiv Carl Zeiss z 20-stopenjskim samodejnim ostrenjem
- Dva stereo mikrofona s samodejnim odpravljanjem šumov
- Samodejna korekcija pri šibki svetlobi
Programska oprema in nadzor
Logitech Vid™ HD za video klice HD 720p v načinu MJPEG.
Logi Tune Desktop za osebni nadzor in prilagajanje naprave pri izbranih modelih, vključno z modelom C925e.
Nastavitve kamere Logitech za uporabniško nastavljive gumbe za premikanje, povečavo in nastavitve slike.
Specifikacije
- Vrsta ostrenja: funkcija samodejnega ostrenja
- Vrsta objektiva: Steklo
- Vgrajen mikrofon: stereo, dvojni vsesmerni
- Doseg mikrofona: do 1 m
- Diagonalno vidno polje (dFoV): 78°
- Digitalni zoom: 1,2-kratni
- Povezljivost USB: USB-A s funkcijo plug-and-play
- Podpira tehnologijo H.264 s skalabilnim kodiranjem videa in UVC 1.1
- Tehnologija RightLight™ 2 za jasne slike v različnih svetlobnih pogojih
EAN izdelka: 5099206064027
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.