Stikalo TP-Link Easy Smart TL-SG116E (16xGbE, brez ventilatorja)
80,83 €
75,53 €
61,91 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Stikalo TP-Link TL-SG116E
16-portno gigabitno stikalo Easy Smart za enostavno razširitev žičnega omrežja.
Prednosti izdelka
- 16 priključkov RJ45 10/100/1000 Mb/s za hitro in učinkovito delo.
- Vključi in igraj - konfiguracija ni potrebna.
- Trajno kovinsko ohišje vrhunske kakovosti in profesionalnega videza.
- Inteligentno upravljanje prek spletnega uporabniškega vmesnika in orodij, ki jih je mogoče prenesti.
- Zelena tehnologija za zmanjšanje porabe energije.
Tehnične specifikacije
Standardi in protokoli: IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3x, IEEE 802.1q, IEEE 802.1p
Vmesnik: 16 priključkov RJ45 10/100/1000 Mb/s, AUTO pogajanje/AUTO MDI/MDIX
Omrežni medij: 10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T
Ventilator: Brez ventilatorja
Napajanje: Zunanji napajalnik (izhod: 12VDC/1,0A)
Dimenzije: 11,3 × 4,4 × 1,0 palca (286 × 111,7 × 25,4 mm)
Največja poraba energije: 9,19 W (220 V/50 Hz)
Največje odvajanje toplote: 31,36 BTU/h
Napajanje
Preklopna zmogljivost: 32 Gb/s
Hitrost posredovanja paketov: 23,81Mpps
Tabela naslovov MAC: 8K
Spominski predpomnilnik za pakete: 4,1 MB
Jumbo okvir: 9KB
Programska oprema
Kakovost storitev: podpora prioritete na podlagi portov/802.1p/DSCP, 4 prioritetne čakalne vrste, omejitev hitrosti, nadzor neviht
Funkcije L2 IGMP Snooping V1/V2/V3, statično združevanje povezav, zrcaljenje vrat, diagnostika kablov, preprečevanje zanke
VLAN: podpira do 32 VLAN-ov hkrati (od 4K VLAN ID), MTU/Port/Tag VLAN
Metoda prenosa: shrani in prenesi
Drugo
Certificiranje: FCC, CE, RoHS
Paket vsebuje: TL-SG116E, napajalni kabel, vodnik za namestitev, gumijaste nogice
Sistemske zahteve: Microsoft Windows Runtime Utility
Delovni pogoji: temperatura: 0 °C ~ 40 °C, vlažnost: 10 % ~ 90 % brez kondenzacije
Pogoji shranjevanja: temperatura: -40 °C ~ 70 °C, vlažnost: 5 % ~ 90 % brez kondenzacije
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.