Tesla aroma difuzor AD100
42,59 €
34,91 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tesla aroma difuzor AD100
Z aroma difuzorjem AD100 ustvarite harmonično oazo miru v svojem domu.
Ultrazvočna tehnologija za prostore do 20 m2
Zahvaljujoč ultrazvočni tehnologiji difuzor oddaja fino meglico, ki odišavi prostore do 20 m2.
150 ml rezervoar s samodejnim izklopom
150 ml rezervoar je opremljen s funkcijo samodejnega izklopa, če zmanjka vode.
Osvetlitev LED in lesena zasnova
Razpršilnik je zasnovan v sodobni leseni zasnovi z osvetlitvijo LED za sproščujoče vzdušje.
Odišavite svoj dom
Samo nekaj kapljic eteričnega olja in vaš dom bo dišal po cvetočem vrtu, evkaliptusu ali sivki.
Lastnosti:
- Ultrazvočna tehnologija
- 2 načina proizvodnje pare - neprekinjeno in občasno
- Rezervoar za vodo 150 ml
- Izhod pare do 35 ml/uro
- Osvetlitev LED z možnostjo izbire 7 barv
- Sodobna zasnova z imitacijo lesa
Aromaterapija in osvetlitev LED
Dodajte nekaj kapljic olja in odišavite celoten dom ter ustvarite prijetno vzdušje za aromaterapijo.
Načini proizvodnje pare
Izhod pare je od 25 do 35 mililitrov na uro, odvisno od izbranega načina.
Sodobna zasnova in enostavno upravljanje
Minimalistična zasnova in preprosti gumbi omogočajo enostavno polnjenje vode in izbiro načina pare.
Tehnične specifikacije:
- Velikost sobe: do 20 m2
- Največji izhod pare: 25-35 ml/h
- Načini proizvajanja pare: dva načina (neprekinjeno, občasno)
- Osvetlitev ozadja: LED z možnostjo izbire 7 barv
- Prostornina rezervoarja: 150 ml
- Moč: 5 W
- Material: ABS PP
- Napajanje: AC 100-240/50 Hz
- Dimenzije: 13 × 13 × 16 cm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.