UBNT Ubiquiti USW-Mission-Critical, stikalo za kritične situacije
1 137,92 €
932,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
UBNT Ubiquiti USW-Mission-Critical, stikalo za kritične situacije
Robustno stikalo POE za vgradnjo v omaro za kritične infrastrukture.
Varno napajanje
Stikalo ponuja možnost trojnega vhodnega napajanja, kar zagotavlja neprekinjeno delovanje tudi med izpadom električne energije. Vgrajena baterija zagotavlja do 368Wh energije. Priključite lahko 48V zunanjo baterijo.
Vtičnice in priključki
Stikalo ima 9 ethernetnih priključkov 10/100/1000Mbps. Štiri vrata podpirajo standard 802.3at (PoE ), štiri vrata podpirajo standard 802.3bt (PoE ), ena vrata pa ne podpirajo PoE.
Proračun PoE
Skupni proračun za PoE je 120 W. Dodatnih 80 W zagotavlja par standardnih vtičnic na zadnji strani stikala.
Upravljanje stikala
Stikalo upravlja omrežna aplikacija UniFi, ki je združljiva z operacijskimi sistemi Windows, macOS in Linux.
Vsebina paketa
- Storitve
- (2) Nosilec za stojalo
- (16) Vijak M4
- (6) Vijak 10#-32
- (2) Izvlečne police za stojala
- 230V napajalni kabel
- Priključni kabel za baterijo
- Igla SIM
- (4) Gumijasta blazinica
Tehnični parametri
Zasnova: namestitev v stojalo, kovinsko ohišje, gumb za ponastavitev
Delovna temperatura: od -5 do 40 °C
Širina: 442 mm, višina: 44 mm, globina: 480 mm
Hitrost preklapljanja: 18 Gb/s, hitrost posredovanja paketov: 26,78 Mpps
Upravljanje: uniFi kontroler, funkcije: VLAN, DHCP snooping
Privzet naslov IP: dinamičen iz DHCP
Privzeto uporabniško ime in geslo: nastavljeno ob prvem zagonu
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.