UBNT UniFi Switch USW-24 Gen2 [24xGigabit, 2xSFP, 52Gbps, brez ventilatorja]

- 3%

simbolična fotografija

UBNT UniFi Switch USW-24 Gen2 [24xGigabit, 2xSFP, 52Gbps, brez ventilatorja]
UBNT UniFi Switch USW-24 Gen2 [24xGigabit, 2xSFP, 52Gbps, brez ventilatorja]
UBNT UniFi Switch USW-24 Gen2 [24xGigabit, 2xSFP, 52Gbps, brez ventilatorja]
številka artikla
31017400
OEM
USW-24-EU
Proizvajalec
Ubiquiti
Točke zvestobe: 13
0 ocen
Na zalogi 6 kos, v sredo že pri vas

281,42 €

272,87 €

223,66 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 265,52 €
Na zalogi 6 kos, v sredo že pri vas

272,87 €

281,42 €

223,66 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

UBNT UniFi Switch USW-24 Gen2

Uvodni pregled

UBNT UniFi Switch USW-24 Gen2 je visoko zmogljivo stikalo L2. Zasnovano je za montažo v 19-palčno omaro in ima 24 gigabitnih priključkov LAN ter dva priključka SFP s hitrostjo prenosa 1 Gb/s.

Zaslon na dotik

To stikalo je opremljeno z 1,3-palčnim zaslonom na dotik. Na zaslonu so uporabniku na voljo pomembne informacije o sistemu, temperaturi, statistiki vrat in še veliko več.

Zasnova brez ventilatorjev

Naprava USW-24 je zasnovana za optimalno odvajanje toplote. Zaradi tega je popolnoma brez ventilatorjev, zato ne povzroča hrupa in je idealen za pisarniška okolja.

Upravljanje prek krmilnika UniFi

Napravo USW-24 centralno upravlja krmilnik UniFi Controller. Ta sistem podpira mobilno aplikacijo UniFi in ponuja nabor naprednih preklopnih protokolov in funkcij L2.

Preklopni načini

Stikalo podpira različne načine delovanja na vratih, kot so preklapljanje, zrcaljenje in združevanje.

Vsebina paketa

  • Storitve
  • Napajalni kabel
  • Nosilci za 19" stojalo

Koristne povezave

  • Spletna stran proizvajalca UBNT.com
  • Trenutna različica sistema airOS
  • podatkovni listi, uporabniški priročniki
  • Izračun parametrov brezžične povezave - AirLink
  • Navodila za začetnike - BeansTalk
  • Video-učbeniki (kanal ubnt youtube)
  • Ubiquiti Wiki
  • Uradni forum Ubiquiti

Parametri

Maksimalno število vrat
Upravljanje

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.