UBNT UniFi Switch USW-Pro-8-PoE

simbolična fotografija

UBNT UniFi Switch USW-Pro-8-PoE
UBNT UniFi Switch USW-Pro-8-PoE
UBNT UniFi Switch USW-Pro-8-PoE
UBNT UniFi Switch USW-Pro-8-PoE
številka artikla
310901837
OEM
USW-Pro-8-POE-EU
Proizvajalec
Ubiquiti
Točke zvestobe: 17
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v petek že pri vas

344,85 €

282,66 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 346,00 €
Na zalogi 4 kos, v petek že pri vas

344,85 €

282,66 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

UBNT UniFi Switch USW-Pro-8-PoE

EAN izdelka: 810084692691

Opis izdelka

UBNT UniFi Switch USW-Pro-8-PoE je visoko zmogljivo stikalo z naprednimi zmogljivostmi za napajanje in prenos podatkov. Ponuja šest vrat POE/POE z izhodno močjo do 30 W in dve vratci POE z izhodno močjo do 60 W.

Skupna največja izhodna moč je 120 W. Z dvema vratoma SFP s hitrostjo do 10 Gb/s je to stikalo idealno za prenos velikih datotek.

Na sprednji strani stikala je nadzorna plošča na dotik z nastavitvami AR. Izdelek lahko z ustreznim nosilcem namestite na steno.

Ključne lastnosti

  • Podpora najnovejšemu POE
  • Hitra vrata SFP do 10 Gb/s
  • Podpora L3
  • Razpoložljivost do 120 W za POE
  • Možnost montaže na steno

Tehnični parametri

Priključki in vmesniki

Hitrost LAN: (8) 10/100/1000Mbps

Optični vmesnik: (2) 1G/10Gbps

Drugo: zaslon na dotik

Napajanje

Vrsta napajanja: omrežje (230 V)

Vrste PoE:PoE-Out (samo)

Podprti standardi za izhod PoE: 802.3af, 802.3at, 802.3at - ultra PoE (60 W)

Število izhodnih vrat PoE: 8

Proračun PoE [W]: 120

Največja poraba energije [W]: 150

Napajanje z vtičem/ vtičnico: 230 V AC (neposredno v vtičnico)

Fizične značilnosti

Oblikovanje: namizni računalnik

Ventilatorji: brez ventilatorja

Shashi: Plastika

Gumbi za ponastavitev

Delovna temperatura [°C]: -5 do 45

Širina [mm]: 248

Višina [mm]: 200

Globina [mm]: 44

Splošno

Hitrost preklapljanja [Gbps]: 56

Programska oprema

Upravljanje: krmilnik uniFi

Funkcija: L3

Privzet naslov IP: dinamičen iz DHCP

Parametri

Maksimalno število vrat
Izvedba
Upravljanje
Lastnosti switche

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.