Usmerjevalnik Reyee RG-EG105G V2

- 5%

simbolična fotografija

Usmerjevalnik Reyee RG-EG105G V2
Usmerjevalnik Reyee RG-EG105G V2
Usmerjevalnik Reyee RG-EG105G V2
Usmerjevalnik Reyee RG-EG105G V2
Usmerjevalnik Reyee RG-EG105G V2
Usmerjevalnik Reyee RG-EG105G V2
številka artikla
3385613
OEM
RG-EG105G V2
Proizvajalec
OEM
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v petek že pri vas

141,15 €

133,47 €

109,40 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 130,48 €
Na zalogi 2 kos, v petek že pri vas

133,47 €

141,15 €

109,40 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Usmerjevalnik Reyee RG-EG105G V2

Reyee RG-EG105G V2 je popoln gigabitni usmerjevalnik z VPN, ki je idealen za domove in mala podjetja. Njegova zmogljivost NAT doseže do 600 Mb/s.

Varnost in upravljanje

Usmerjevalnik zagotavlja varnost in zanesljivost z lastnim spletnim upravljanjem in možnostjo upravljanja prek storitve Ruijie Cloud. Omogoča blokiranje vsebine na podlagi vrste storitve ali URL-ja.

Vtičnice in priključki

Ima 2 gigabitna vrata WAN, od katerih je eno LAN/WAN, in 3 gigabitna vrata LAN.

Strežniki VPN

Podpira več možnosti strežnikov VPN - IPsec, PPTP, L2TP in OpenVPN.

Vsebina paketa

  • Storitve
  • Napajalnik 12V

Tehnični parametri

Priključki in vmesniki

Možnost Multi-WAN: da

Hitrost LAN: (3) 10/100/1000Mbps (1) 10/100/1000Mbps LAN/WAN

Gigabitni LAN: Da

Napajanje

Vrsta napajanja: priključek za enosmerni tok

Največja poraba energije: 6 W

Napajanje prek konektorja/vtičnice: 12V DC

Fizične značilnosti

Oblikovanje: namizni računalnik

Ventilatorji: brez ventilatorja

Shashi: Metal

Gumbi za ponastavitev

Delovna temperatura: od 0 do 40 °C

Širina: 207 mm

Višina: 28 mm

Globina: 109 mm

Strojna oprema

Procesor: dvojedrni

Frekvenca procesorja: 880 MHz

Število procesorskih jeder: 2

RAM: 128 MB

Splošno

Prepustnost omrežja NAT: 600 Mb/s

Programska oprema

Podprte mreže VPN: PPTP, L2TP, IPSec, OpenVPN

Parametri

Maksimalno število vrat
Izvedba
Upravljanje
Lastnosti switche
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.