VERBATIM CD-R(10-pack)Jewel/EP/DL/40x/90min/800MB
10,04 €
9,22 €
7,56 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Odlična odpornost na UV-žarke,
Življenjska doba: tehnologija dodatne zaščite - do 40 let; zapisovalna plast AZO - do 100 let
najnižjo stopnjo napak pri uporabi širokega nabora snemalnih naprav CD,
doživljenjska garancija.
Številka dela: 43428
Zmogljivost: 800 MB
Max. Zapis. Pospešeno: 40x
Paket: 10 Pack Jewel Case
Površina: dodatna zaščita
Površina Extra Protection je na voljo z belim črnilom, ki zmanjšuje tveganje izgube podatkov in vključuje območje za prepoznavanje vsebine.
Visokokapacitetne plošče CD-R so združljive z večino zapisovalnikov CD/DVD. Morda bo treba spremeniti nastavitve programske opreme za pisanje.
Brez AZO, DataLife, dodatna zaščita, kovček za dragulje. Številka naročila 43428 Opis izdelka CD-R 800MB HIGH CAPACITY 10PK JC DATALIFE EAN številka 0023942434283 Tarifna številka 85239000100 Številka naročila za posamezno enoto. 43427 Črtna koda posamezne enote 0023942434276 Enote / zunanji zaboj 100 Teža enote (kg) 0,097 Globina zunanjega zabojnika (m) 0,56 Višina zunanjega zabojnika 0,29 Širina zunanjega zabojnika 0,16 Enote / paleta 3000 Globina palete 1,20 Višina palete 0,99 Širina palete 0,80 Teža palete (kg) 291,000 Euro paleta (DA/N) DA Zaboj/vrsta & plast/paleta 10 & 3.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.