VERBATIM Zunanji zapisovalnik CD/DVD Slimline USB 2.0
33,84 €
32,12 €
26,33 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Pregled Vse več proizvajalcev prenosnih računalnikov opušča optični pogon, da bi se njihovi modeli lahko pohvalili s tanko zasnovo. Toda CD-ji in DVD-ji so še vedno med najpogosteje uporabljenimi vrstami medijev. Verbatim ponuja rešitev v obliki zunanjega zapisovalnika CD/DVD Slimline. Če imate prenosni računalnik, ultrabook ali netbook, je ta majhna naprava točno to, kar potrebujete. Uporabite jo lahko za namestitev programske opreme ali ustvarjanje varnostnih kopij. Verbatimov zunanji zapisovalnik CD/DVD Slimline se napaja iz vrat USB, zato ne potrebujete napajalnika. Je le malo večji od DVD-ja in se zlahka spravi v žep, zato ga lahko vedno nosite s seboj! Pogonu je priložena tudi programska oprema Nero Burn and Archive, ki vključuje vrsto posebnih funkcij in tehnologij, kot so DiscSpan, MediaHome in SecureDisc, ki vam lahko uspešno pomagajo pri organizaciji, zapisovanju in arhiviranju pomembnih datotek. *Programska oprema Nero Burn & Archive je primerna samo za osebne računalnike Podrobnosti o izdelku Kompakten in lahek zunanji zapisovalnik CD/DVD Idealen za uporabo s prenosnim računalnikom ali ultrabookom Popolnoma skladen s tehnološkimi standardi za arhiviranje MDISC™ Napajanje prek vrat USB - ni potrebe po velikem napajalniku Vključuje programsko opremo Nero Burn & Archive* Sistemske zahteve Računalnik: Intel Pentium III / AMD Duron 900 MHz ali več, 512 MB ali več pomnilnika RAM, razpoložljiv priključek USB, operacijski sistem Windows XP/Vista/7/8/10 Mac: Intel Mac, RAM 512 MB ali več, razpoložljiv priključek USB, Mac OS X 10.6 ali novejši Specifikacije Dimenzije izdelka: 142 x 135 x 16 mm (D × Š × V) Teža izdelka: 350 g Vmesnik: USB 2.0 Vstavljanje diska: mehanizem za izvlečenje Zahteve glede napajanja: napajanje iz računalnika prek vrat USB Podpira 12 cm (standardne) in 8 cm (mini) CD-je in DVD-je. Vključuje tehnologijo za zaščito pred podtaknjenim pladnjem. Vsebina paketa Zapisovalnik CD/DVD kabel USB 2.0 Programska oprema za snemanje Nero (na CD-ju) Uporabniški priročnik (na zgoščenki) priročnik za hitro namestitev
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.