Wodasport - SOLARWINGS OUTDOOR ADVENTURE, T16P4, 16000 MAH, 4x SOLAR PANEL 1,2AH, Solarna banka energije

simbolična fotografija

Wodasport - SOLARWINGS OUTDOOR ADVENTURE, T16P4, 16000 MAH, 4x SOLAR PANEL 1,2AH, Solarna banka energije
Wodasport - SOLARWINGS OUTDOOR ADVENTURE, T16P4, 16000 MAH, 4x SOLAR PANEL 1,2AH, Solarna banka energije
Wodasport - SOLARWINGS OUTDOOR ADVENTURE, T16P4, 16000 MAH, 4x SOLAR PANEL 1,2AH, Solarna banka energije
številka artikla
AH52607346352
OEM
T16P4SOLARWINGS
Proizvajalec
OEM
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Wodasport - SolarWings Outdoor Adventure T16P4

Solarna banka energije z zmogljivostjo 16000 mAh

Predstavljamo vam nov model solarne banke energije, ki ponuja visoko zmogljivost 16000 mAh. S to banko energije lahko hkrati napolnite do 3 naprave.

Izjemno učinkoviti sončni kolektorji

Banka energije je opremljena s 4 sončnimi celicami z učinkovitostjo 15-21 %. Te plošče omogočajo hitro in učinkovito polnjenje neposredno na soncu.

Podpora za brezžično polnjenje in hitro polnjenje

Ponuja brezžično polnjenje telefona z močjo 10 W in podporo za hitro polnjenje 3.x prek USB-C.

Odpornost na prah in vodo

Napajalna banka je odporna na prah in vodo po standardu IP65.

Hkratno polnjenje in praznjenje

Banka energije omogoča hkratno polnjenje in praznjenje. Ponuja 1 priključek USB, 1x USB-C, 1x USB-A in 1x iphone lightning.

LED svetilka in trak za obešanje

Banka energije je opremljena s svetilko LED s štirimi načini delovanja in pasom za obešanje za lažje prenašanje.

Embalaža iz posebnih materialov

Embalaža powerbanke je izdelana iz trpežnih in visokokakovostnih materialov za dolgo življenjsko dobo.

  • Zmogljivost: 16000 mAh
  • Sončne celice: 4x 1,2 A/h
  • Brezžično polnjenje: 10 W
  • Podpora za hitro polnjenje: 3.x prek USB-C
  • Odpornost: IP65
  • Priključki: 1x USB, 1x USB-C, 1x USB-A, 1x iphone lightning

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.