Amazfit GTS 4 mini črn AMAZFIT
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Amazfit GTS 4 mini Midnight Black
Številka izdelka: 485183
EAN: 6972596105176
Izjemno oblikovanje
Amazfit GTS 4 mini ima izjemno tanko in lahko kovinsko zasnovo. 1,65-palčni zaslon zagotavlja poglobljeno vizualno izkušnjo.
Življenjska doba baterije
Baterija s kapaciteto 270 mAh zagotavlja dovolj energije, da lahko ura deluje do 15 dni brez polnjenja.
Športni načini
Ponuja izbiro več kot 120 športnih načinov, samodejno prepoznavanje 7 športov in podporo petim satelitskim sistemom za določanje položaja.
Zdravstvene funkcije
Z vgrajenim najnovejšim biometričnim senzorjem BioTracker 3.0 PPG ura omogoča številne zdravstvene funkcije in opomnike.
Tehnične specifikacije
- Diagonala 1,65"
- Ločljivost 336 × 384 AMOLED
- Drobnost zaslona 309 ppi
- Zaslon na dotik
- Kaljeno steklo prevleka proti prstnim odtisom
- Povezljivost Bluetooth 5.2 BLE
- Podpora za mikrofon
- Material ohišja aluminijeva zlitina plastika
- 1 gumb (aluminijeva zlitina)
- Vodoodpornost ATM 5
- Material traku silikon
- Širina traku 20 mm
- Za obseg zapestja 135-190 mm
Senzorji
- Biometrični senzor: Health BioTracker 3.0 PPG
- Senzor pospeška gibanja
- Geomagnetni senzor
- Senzor okoliške svetlobe
Postavitev
Podpira 5 satelitskih sistemov za določanje položaja (GPS, GLONASS, Galileo, BDS, QZSS) in krožno polarizirano antensko tehnologijo.
Kapaciteta baterije
Baterija s kapaciteto 270 mAh omogoča normalno uporabo do 15 dni, varčevanje z baterijo do 45 dni, intenzivno uporabo do 8 dni in neprekinjeno uporabo GPS do 21 ur.
Dimenzije in teža
Dimenzije ohišja 41,8 × 36,66 × 9,1 mm. Teža 19 g (brez traku), 31,2 g (s trakom).
Vsebina paketa
- Pametna ura (vključno s standardnim trakom)
- Magnetni polnilni kabel
- Navodila za uporabo
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.