Watch Care GPS (TD20), črna ALIGATOR
80,69 €
50,94 €
41,75 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Aligator Watch Care GPS (TD20), črna
EAN: 8596426100216
Prikaz
Ura ima kvadratni 1,32-palčni zaslon z ločljivostjo 240 × 240 IPS. Zaslon je v celoti na dotik in se upravlja s stranskim gumbom.
Funkcija SOS
Za večjo varnost ima ura gumb SOS za klice v sili. Ko pritisnete gumb, se samodejno pokličejo do trije prednastavljeni stiki. Ura pošilja tudi sporočila SMS SOS in omogoča sledenje lokaciji na daljavo.
Komunikacija in spremljanje
Ura omogoča dvosmerne klice prek mobilnega omrežja, glasovno in besedilno sporočanje ter spremljanje srčnega utripa. Ima tudi merilnik korakov in sprednjo kamero z ločljivostjo 0,8 MPx.
Lokalizacija in povezljivost
Ura za določanje lokacije uporablja GPS, GSM in WiFi. Frekvenca omrežja GSM je 850/900/1800/1900 MHz in podpira internet in povezljivost GSM/GPRS/2G.
Uporaba in nadzor
Uro lahko upravljate z aplikacijo za iOS 9.0 in Android 5.0 ter novejšo različico. Aplikacija je na voljo v češkem, slovaškem, madžarskem, angleškem in drugih jezikih.
Odpornost na vodo in baterije
Ura je vodoodporna po standardu IP67 in odporna na vibracije. Kapaciteta baterije je 400 mAh, polni pa se prek kabla USB z magnetnim nastavkom.
Zasnova in dimenzije
Pasek ure je zamenljiv, njegov razmik je 20 mm, največja dolžina pa 20 cm. Barva ure je črna.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.