ASRock MB Sc AM4 B550 PG VELOCITA, AMD B550, 4xDDR4, HDMI
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASRock MB Sc AM4 B550 PG VELOCITA
Podpora procesorjem: tretja generacija procesorjev AMD AM4 Ryzen™ / prihodnji procesorji AMD Ryzen™
Zasnova napajalne faze: 14 faz, Digi Power, Dr. MOS
Podpora za DDR4: 4733 (OC)
PCIe in M.2
- 1 PCIe 4.0 x16
- 1 PCIe 3.0 x16
- 2 PCIe 3.0 x1
- 1 M.2 Ključ E za WiFi
Grafični izhodi in zvok
Grafični izhodi: HDMI
Zvok: 7.1 CH HD Audio (zvočni kodek Realtek ALC1220), Nahimic Audio
USB in SATA
- 6 SATA3
- 1 Hyper M.2 (PCIe Gen4 x4)
- 1 M.2 (PCIe Gen3 x2 in SATA3)
- 3 USB 3.2 Gen2
- 4 USB 3.2 Gen1
LAN: Phantom Gaming 2,5G LAN
Tehnične specifikacije
Gaming Armor: napajanje, pomnilnik, kartica VGA, internet, hlajenje, zvok
Edinstvene funkcije ASRocka
- USB 3.2 Gen2
- Super zlitina
- Phantom Gaming 2,5G LAN
- Jeklena reža Gen4
- Radiator M.2 s polnim pokrovom
- Hyper M.2 (PCIe Gen4x4)
- Napajanje Ultra USB
- Popolna zaščita pred bodicami
- Posodobitev v živo in trgovina APP
Procesor in pomnilnik
Procesor: Podpora za procesorje AMD AM4 tretje generacije Ryzen™ / prihodnje procesorje AMD Ryzen™
Čipovski nabor: AMD B550
Pomnilnik: dvokanalna pomnilniška tehnologija DDR4, 4 reže DDR4 DIMM
Grafika in reže
Grafika: integrirana grafika AMD Radeon™ Vega v družini APU Ryzen
- 2 x reži PCI Express x16
- 2 x reži PCI Express 3.0 x1
- 1 x vtičnica M.2 (ključ E), podpora za modul WiFi/BT tipa 2230
Shranjevanje in LAN
Shranjevanje: 6 x priključki SATA3 6,0 Gb/s, 1 x vtičnica Hyper M.2 (M2_1), 1 x vtičnica M.2 (M2_2)
LAN: 2,5 gigabitni LAN 10/100/1000/2500 Mb/s
Audio
Zvok: 7.1 CH HD Audio z zaščito vsebine (Realtek ALC1220 Audio Codec), Nahimic Audio
Operacijski sistem
Operacijski sistem: Microsoft Windows 10 64-bitni
Format
Format: ATX: 12,0 x 9,6 palca, 30,5 x 24,4 cm, 2oz bakreno tiskano vezje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.