ASUS MB Sc AM5 PRIME A620M-K, AMD A620, 2xDDR5, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
115,60 €
94,75 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASUS MB Sc AM5 PRIME A620M-K
Splošni opis
Osnovna plošča AMD A620 micro-ATX. Podpora DDR5, PCIe 4.0 in M.2. HDMI™, VGA, USB 3.2 Gen 1 Type-A in SATA 6 Gb/s.
Dvosmerno odpravljanje šumov z umetno inteligenco za jasno komunikacijo v igrah ali videokonferencah.
Podpora za osvetlitev Aura Sync RGB za enostavno sinhronizacijo z združljivo strojno opremo.
Podpora za procesor
Vtičnica AM5 za namizne procesorje AMD Ryzen™ serije 7000. Podpira do 120 W procesorja.
Spomin
2 x reži DIMM, največ 96 GB, DDR5 6400 (OC)/6200(OC)/6000(OC)/5800(OC)/5600(OC)/5400(OC)/5200/5000/4800 Non-ECC, brez puferja Pomnilnik.
Grafični
1 x vrata VGA in 1 x vrata HDMI™. Podpira 4K@60Hz v skladu s specifikacijo HDMI 2.1.
Igralni avtomati
1 reža PCIe 4.0 x16 (podpira način x16) in 1 reža PCIe 3.0 x1.
Repozitorij
Podpira 1 x režo M.2 in 4 x vrata SATA 6 Gb/s.
Ethernet
1 x Ethernetna vrata Realtek 1Gb.
USB
6 x zadnji priključki USB in 6 x sprednji priključki USB.
Zvok
Kodek za zvok visoke ločljivosti Realtek 7.1 Surround Sound. Podpira predvajanje do 24 bitov/192 kHz.
Posebne funkcije
ASUS 5X PROTECTION III, ASUS Q-Design, ASUS Thermal Solution, Aura Sync in še več.
Programska oprema
ASUS Exclusive Software, Armoury Crate, AI Suite 3, ASUS CPU-Z, Norton 360 Deluxe (60-dnevni brezplačni preizkus), WinRAR, UEFI BIOS in še več.
Vsebina paketa
2 x kabla SATA 6 Gb/s, 1 x I/O Shield, 1 x paket vijakov za M.2 SSD, 1 x uporabniški priročnik.
Operacijski sistem
Združljiv z operacijskim sistemom Windows 11, Windows 10 64-bit.
Format
Format Micro-ATX, mere 22,6 cm x 22,1 cm.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.