Bip 3 Black AMAZFIT

simbolična fotografija

Bip 3 Black AMAZFIT
Bip 3 Black AMAZFIT
Bip 3 Black AMAZFIT
Bip 3 Black AMAZFIT
Bip 3 Black AMAZFIT
Bip 3 Black AMAZFIT
Bip 3 Black AMAZFIT
Bip 3 Black AMAZFIT
številka artikla
730021451
Proizvajalec
AMAZFIT
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Amazfit Bip 3 Black

Oblikovanje in prikaz

Diagonala zaslona: 1,69"

Ločljivost: 240 × 280 TFT

Finost: 218 PPI

Zaslon: 2,5D kaljeno steklo prevleka proti prstnim odtisom

Gumbi: 1

Senzorji in povezave

Senzorji: biometrični senzor BioTracker 2 PPG, 3-osni senzor pospeška

Povezljivost: Bluetooth 5.0 BLE

Zdravstvene funkcije

  • 24-urno spremljanje srčnega utripa/stopnje stresa
  • Ročno merjenje srčnega utripa/nasičenosti krvi s kisikom/stopenj stresa
  • Spremljanje kakovosti spanja
  • Sistem ocenjevanja zdravja PAI
  • Podpora dihalnim vajam
  • Spremljanje menstrualnega cikla
  • Zdravniški opomniki o nenormalno visokem srčnem utripu

Športni načini

60 športnih načinov, vključno s tekom, hojo, kolesarjenjem, plesom in borilnimi veščinami.

Baterija in odpornost na vodo

Kapaciteta baterije: 280 mAh

Čas polnjenja: približno 2 uri

Življenjska doba baterije: do 14 dni (običajna uporaba), do 7 dni (intenzivna uporaba)

Odpornost na vodo: 5 ATM

Material in dimenzije

Material ohišja: plastično dno ohišja

Material traku: Silikon

Širina traku: 20 mm

Dimenzije zapestja: 153-218 mm

Dimenzije: 44,12 × 36,49 × 9,65 mm

Teža (brez traku): 33 g

Vsebina paketa

  • Pametna ura (vključno s standardnim pasom)
  • Magnetni polnilni kabel
  • Navodila za uporabo

Parametri

Vrsta blaga
GPS
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Zaslon
Komunikacija
Pedometer
Sporočilo
Merilnik srčnega utripa
Življenjska doba baterije (število dni)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.