Garmin fenix® 7 - Standardna izdaja, srebrn / črn trak
640,66 €
551,34 €
451,92 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garmin fenix 7 PRO Glass, srebrni/grafitni trak
Pametna ura za težke razmere in vsakodnevno nošenje.
Visoka vzdržljivost do 18 dni v načinu pametne ure.
Merjenje srčnega utripa in oksigenacije krvi z zapestja.
Predvajalnik glasbe s podporo za storitve pretakanja glasbe.
Trajnost in oblikovanje
Robustna konstrukcija ustreza ameriškim vojaškim standardom.
1,3-palčni zaslon na dotik in 47 mm visoko trdno polimerno ohišje.
Okvir iz nerjavečega jekla za visoko vzdržljivost in eleganten videz.
Športna uporaba
Profili dejavnosti za tek, kolesarjenje, plavanje, smučanje, golf in še več.
Podrobno merjenje in vrednotenje dejavnosti, vključno z dinamiko teka na smučeh.
Športni profil za deskanje na valovih z merjenjem števila voženj, dolžine in hitrosti.
Funkcije usposabljanja in telesne pripravljenosti
Priporočila za vadbo glede na raven telesne pripravljenosti in trenutno vadbeno obremenitev.
Funkcija Race Predictor za oceno tempa za razdaljo, ki jo želite preteči.
Funkcija PacePro za izdelavo načrta hitrosti teka, ki upošteva višinski profil poti.
Zemljevidi in navigacija
Sodoben satelitski sprejemnik GPS/GLONASS/Galileo za natančno in zanesljivo navigacijo.
Senzorji ABC - višinomer, barometer in triosni kompas.
Zemljevidi CourseView prikazujejo več kot 42.000 igrišč za golf po vsem svetu.
Spremljanje zdravstvenih funkcij
Celodnevno merjenje srčnega utripa z oceno srčnega utripa v mirovanju in variabilnosti srčnega utripa.
Pulzni senzor Ox2 za merjenje oksigenacije krvi.
Spremljanje trajanja in kakovosti spanja z razčlenitvijo faz in priporočili za izboljšanje.
Obvestila in pametne funkcije
Na uri lahko spremljate dohodne klice, e-poštna sporočila, besedila in druga obvestila iz povezanega telefona.
Predvajajte glasbo iz ure neposredno v slušalke, ne da bi vam bilo treba s seboj vzeti telefon.
Z brezstičnimi plačili Garmin Pay lahko plačujete na mestih, ki sprejemajo brezstično plačevanje s karticami.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.