Brezžična miška HP 690 z možnostjo polnjenja
47,79 €
39,17 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
S to priročno in prenosno miško Bluetooth® lahko delate in polnite, kjer koli želite. Z brezžičnim polnjenjem Qi[2] in dolgo življenjsko dobo baterije pozabite na preplet kablov različnih polnilnikov. Poleg tega takojšnja in brezhibna povezljivost z do tremi napravami z enostavnim prilagajanjem prek šestih programabilnih gumbov. Barva Črna Brezžični domet Do 10 metrov na odprtem prostoru Certifikati in standardi CE; CB; FCC; RCM; MPTC; WPC; SDPPI; Telec/VCCI; NTC; IMDA; BSMI; NCC; SIRIM; TRA; EAC; ICASA; UKCA; KCC; CNC; ANRT; RATEL; IFETEL; ANATEL; SUBTEL; CONATEL; RoHS; UkrSEPRO; iCTqatar; NOM; NBTC; PAP Recycling Mark; OEEZ; C-Tick; NRTL; IC ID; TRA (Bahrajn); TRC (Jordanija); MOC (Kuvajt); SRRC (Kitajska); DOT; Triman (Francija) Nazivna vrednost senzorja 4.000 dpi Koda UNSPSC 43211708 Združljivi operacijski sistemi Windows 11; Windows 10; macOS; ChromeOS Indikator LED Indikator baterije; indikator kanala Minimalne zahteve za Bluetooth® Vsebina paketa Brezžična miška; polnilni kabel USB Type-C®; uvodni vodnik; garancijska kartica; kartica R.E.D. RTF Podskupina izdelkov Miška Napredno kolesce za pomikanje Nagibno kolesce 6 programabilnih gumbov Ločljivost Do 4.000 dpi Programska oprema za upravljanje Programska oprema HP Accessory Center Trajnostni vpliv Specifikacija 65-odstotna vsebnost reciklirane plastike iz odpadkov končnih potrošnikov; embalažo je mogoče reciklirati Tehnologija senzorjev Senzor za vsako površino 7 gumbov Vrsta baterije Li-ionska baterija za polnjenje Vrsta povezave Bluetooth® Varnost 128-bitno šifriranje AES Garancija 2-letna omejena garancija Življenjska doba baterije Do 4 mesece
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.