BROTHER optični bralnik ADS-4100 DUALSKEN A4 35 str/min/70dual 600x600 60ADF USB
431,84 €
353,97 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
BROTHERjev optični bralnik ADS-4100 DUALSKEN A4
Vrsta uporabe: namizni
Nadzorna plošča: LED, 4 tipke
Povezljivost
Vmesnik USB: SuperSpeed 3.0, USB 2.0 Host (zadaj)
Dimenzije in teža
S škatlo: Š 391 mm x V 243 mm x H 320 mm
Teža s škatlo: 3,31 kg
Brez kartona: Š 299,5 mm x G 215,9 mm x V 190,5 mm.
Teža: 2,60 kg
Poraba energije
- Način pripravljenosti: 5,4 W
- Način mirovanja: 1,4 W
- Delovanje: 23 vatov
- Izklopljeno: 0,1 vata
Raven hrupa: 59 dB
Okolje
Delovna vlažnost: 20-80 %
Delovna temperatura: 5 - 35 °C
V paketu
ADS-4100, snemljiv ADF. Napajalni kabel. Napajalnik za izmenični tok. Kabel USB. Vodnik za hitro nastavitev. Varnostni priročnik. Garancija
Specifikacije medijev
Vrste in velikosti: navaden papir, tanek papir, debel papir, recikliran papir, poslovna kartica, plastična kartica
Teža: 40-200 gsm
Operacijski sistemi in programska oprema
Programska oprema za Mac: 10.14.x/10.15.x/11.0.x/11.1.x. Brother iPrint&Scan za namizje, oddaljena namestitev. ICA, TWAIN. Newsoft Presto! Bizcard 7, Newsoft Image Folio
Programska oprema Windows: Windows 10 (Home|Pro|Education|Enterprise) (32- ali 64-bitna različica), Windows 8.1 (32- ali 64-bitna različica), Windows 7 SP1 (32- ali 64-bitna različica), Windows Server 2019, 2016, 2012R2, 2012. Brother iPrint&Scan for Desktop, Kofax PaperPort, Kofax Power PDF Standard v3, Remote Setup, Brother ScanEssentials Lite. TWAIN, WIA. Newsoft Presto! Bizcard 6, Newsoft Image Folio
Skeniranje
Obojestransko skeniranje: da
Hitrost skeniranja A4: 35 strani na minuto
ADF: 60
Skeniranje v: Slika: računalnik, slika
Barvna globina: 48/24 bitov
Odtenki sivine: 256 ravni
Interpolirana ločljivost skeniranja: 1200 x 1200 dpi
Senzor za papir: Da:
Združljivost s sistemom SANE: da
Funkcije skeniranja: skeniranje dolgega papirja (5000 mm), Kensington Lock
Ločljivost optičnega branja ADF: 600 x 600
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.