D-Link DGS-1520-28 28-portno pametno upravljano stikalo, 24x gigabit, 2x 10GE RJ45, 2x SFP
769,60 €
718,86 €
589,23 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
D-Link DGS-1520-28 28-portno pametno upravljano stikalo
D-Link DGS-1520-28 je inteligentno upravljano stikalo z 28 priključki.
Glavne značilnosti
- 24 gigabitnih ethernetnih vrat RJ-45 (1000Base-T)
- 2 10-gigabitna ethernetna priključka RJ-45 (10GBase-T) za povezavo navzgor ali HW zlaganje
- 2 vhoda SFP 1G/10G za povezovanje navzgor ali HW zlaganje, s podporo za digitalno diagnostiko transceiverjev (DDM)
Upravljanje in nadzor
Spletno upravljanje (HTTP/HTTPS), SNMP v1/v2/v3, celoten nabor ukazov CLI (Telnet, serijska konzola), SSL, SSH, programska oprema D-Link Network Assistant (DNA) in mobilna aplikacija, platforma D-View NMP.
Zlaganje (zlaganje HW)
Prepustnost do 80 Gb/s, do 8 stikal v nizu.
Celovit nabor funkcij L2 in L3
- VLAN, združevanje povezav LACP, zrcaljenje vrat, STP/RSTP/MSTP, IGMP Snooping, MLD Snooping itd.
- 16 vmesnikov IP, statično usmerjanje, dinamično usmerjanje RIP/RIPng in OSPF v2/v3, PIM-SM/DM/SSM
Varnostne funkcije
Varnost vrat, nadzor nevihtnega oddajanja, večpredstavnostnega oddajanja, nadzora nevihtnega oddajanja, pregleda strežnika DHCP, varovanja virov IP, smrčanja DHCP, dinamičnega pregledovanja ARP (DAI), varovanja DHCPv6, varovanja oglaševanja poti IPv6 (RA), pregledovanja IPv6 ND itd.
Nadzor dostopa do omrežja
ACL, 802.1x, VLAN za goste, preverjanje pristnosti na podlagi MAC, spletno preverjanje pristnosti, RADIUS, TACACS
Podpora IPv6
Značilnosti za ISP / Metro Ethernet
Q-in-Q, selektivni Q-in-Q, večpredstavnostni VLAN (ISM, MVR), ERPS, predvajanje protokolov L2
Napajanje
230 V AC, priključek za opcijsko zunanje redundantno napajanje DPS-520
Namestitev
Višina 1U, globina 207,4 mm, priloženi nosilci za namestitev v 19-palčno omaro
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.