D950 Dual sim srebrna ALIGATOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Mobilni telefon
Aligator D950 Dual SIM srebrn
PN AD950SR
Prikaz
Barvni zaslon TFT
3,5-palčna diagonala
Ločljivost 320 × 480 HVGA
Spomin
1000 stikov v telefonu
Pomnilnik za 1000 sporočil SMS
Pomnilnik za poslana sporočila SMS
Skupine
GSM 900 / 1800 / 850 / 1900 MHz
Dvojna SIM - 2× mini SIM
Priključki in povezave
Polnjenje in prenos podatkov prek vmesnika Micro USB
Slušalke s prostoročnim telefonom Jack 3,5 mm
Klic v sili
Gumb SOS Osrednji gumb tipkovnice (8 s pritisk) / SOS SMS / SMS Locator
5 prednastavitev gumba SOS
Funkcije
Svetilka
Budilka
Kalkulator
FM-radio
Kamera 2 MPx z interpolacijo, senzor VGA
Podpora kompleta orodij SIM / Foto stiki
Podpora za pomnilniško kartico Micro SD do 512 GB
Predvajalnik glasbe in videoposnetkov
Samodejna nastavitev točnega časa
Bluetooth 2.1
upravljanje na daljavo (stiki, komentarji, lokacija, stanje)
8 melodij po meri vibracije
Baterija Li-Ion 2 000 mAh
Čas pripravljenosti do 7 dni
Do 6 ur pogovora
Dimenzije (V × Š × G) 152 × 64,0 × 10,8 mm
Teža 129 g
Barva srebrna
Vsebina paketa
Telefon
Baterije
Polnilec
Praktično stojalo za polnjenje
Navodila za uporabo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.